خامنه‌ای فرمان تهاجم ترکیبی در مقابل تهاجم ترکیبی جبهه دشمن داد

در مقابل تهاجم ترکیبی جبهه دشمن خامنه‌ای فرمان تهاجم ترکیبی داد ـ ۲۰بهمن۱۴۰۰
خامنه‌ای سپس به توجیه تنفر عمومی از جلاد قاسم سلیمانی پرداخت و تمام آن را به حساب دیکتاتوری رسانه‌ای قدرتهای غربی وانمود کرد و گفت: دیکتاتوری رسانه‌ای یعنی شما مثلا فرض کنید تو مجموعه فضای مجازی اسم شهید سلیمانی را نمی‌توانید بیاورید حذف می‌کنند دست آنهاست دیگه فضای مجازی که کلیدش دست آنهاست و زیر کلید آنهاست تحمل اسم شهید سلیمانی را ندارند تحمل عکس او را ندارند امروز هر کلمه‌ای که در ارتباط با سیاست‌های غرب معارض ان سیاست‌ها باشد و یا همراه او نباشد ممنوع التصویر و ممنوع الانتشار اینهاست آنوقت از همین فضا برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی یا درباره اسلام درباره مفاهیم و معارف اسلامی برای تخریب اینها و مخدوش کردن اینها حداکثر استفاده را می‌کنند.

متولیان رسانه‌ها در درجه اول مسئولند چه رسانه ملی و چه سایر رسانه‌های گوناگون، چه فضای مجازی چه مجموعه مطبوعات همه موظفند توی این زمینه وارد این میدان بشوند. هر کسی که یک منبری برای حرف زدن دارد با افکار جامعه، در این زمینه موظف است.

خامنه‌ای: جبهه دشمن امروز دست‌زده به یک تهاجم ترکیبی، تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است یعنی جنبه اقتصادی توش هست جنبه سیاسی توش هست جنبه امنیتی توش هست، جنبه رسانه‌یی توش هست جنبه دیپلماسی توش هست، از همه جهت یک حمله ترکیبی دستجعی را شروع کردند، ما هم در مقابل بایستی حرکتمان حرکت ترکیبی باشه، از همه جهت بایستی تلاش کنیم. البته دفاع باید بکنیم اما در موضع دفاعی همیشه نمی‌توانیم بمانیم، این را باید توجه داشت، این را که من می‌گویم باید دفاع کنیم، خب دفاع یک کار لازم است اما موضع دفاعی همیشه نمیشه ماند، دشمن تهاجم می‌کنه ما هم باید تهاجم داشته باشیم، در زمینه‌های مختلف، هم در زمینه‌های رسانه‌ای هم در زمینه‌های اقتصادی، هم در زمینه‌های امنیتی.


مطالب مرتبط
سالگرد ۲۲بهمن: خاطره قیام شکوهمند مردم ایران برای آزادی همیشه زنده است
خامنه‌ای: آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز این را محاسبه نمی‌کرده
لطفا به اشتراک بگذارید: