موشکاف ۲۶بهمن۱۴۰۰ ـ عظما بدبختی هاش کم بود حالا لو رفتن فایل صوتی پاسدارای دزد هم بهش اضافه شده

عظما بدبختی هاش کم بود حالا لو رفتن فایل صوتی پاسدارای دزد هم بهش اضافه شده ـ موشکاف ۲۶بهمن۱۴۰۰
موشکاف:‌ سلام به همه شما رفقای عزیز! فدایی دارین! میگما... عظما هنوز از ضربه قبلی خلاص نشده، مشت بعدی میاد تو فک و فوکش! بدبختی هاش کم بود حالا لو رفتن فایل صوتی پاسدارای دزد هم بهش اضافه شده. درزای عبای عظما این روزا به قدری زیاد شده که خودشون هم موندن کجاشو بگیرن. هاهاها
افزایش درز اطلاعات و اهمیت یافتن آن در جامعه کنونی ایران، نشان می‌دهد بین گفتمان نخبگان و گفتمان عمومی شکاف وجود دارد. این شکاف موجب می‌شود که گفتگوهای محرمانه درز یافته از نظر عامه مردم چهره‌ای متفاوت از آنها نمایان کند؛ چهره‌ای که با انتقاد افکار عمومی همراه است
موشکاف: نه حاجی! اون اسمش انتقاد افکار عمومی نیست، اسمش انفجار افکار عمومیه. چون این چیزا که خیلی وقته برای مردم ایران لو رفته. الان اگه از هر بچه‌یی هم که تازه زبون باز کرده، بپرسی عموجون پاسدارا چیکار می‌کنن؟ میگه دژدی!...هاهاها...بخاطر ترس از همین انفجار هم هست که پاسدارا به دست و پا افتادن و ریز و درشتشون دنبال ماله کشی قضیه ان. تا تونستن هپلی هپو کردن و پول ملت رو لمبوندن بعد یه طوری حرف میزنن که انگار قضیه عادیه.
این فایل صوتی دو سال قبل منتشر شده و پاسخ روشنگرانه ای هم دریافت کرده بود و اکنون پس از دو سال باز نشر شده
موشکاف:‌ عجب؟ پاسخ روشنگرانه دریافت کرده بود؟ کدوم پاسخ روشنگرانه؟ از اون موقع تا همین حالا مشغول هپلی هپو کردن مال و اموال مردمید. به جای نرمالیزاسیون ولایی بیا بگو ببینیم از کجاش سوختی؟
در بخشی از مکالمه یاد شده سخن از قاسم سلیمانی نیز به میان آمده و به این مسئله اشاره شده است که قرار بوده سپاه قدس هم از سود شرکت یاد شده سهمی داشته باشد. کجای این ماجرا ناپسند و پلشت است؟!
موشکاف:‌ می‌پرسه کجاش پلشته؟ پس ملت یه چیزی هم به قاسم سلیمانی و قالیباف و بقیه پاسدارای دزد بدهکارن! حروم لقمه! از اول تا آخرش پلشته. از همونجا که چمدونای پول رو هپلی هپو کرد تا اونجایی که با همین پولا موشک و بمب ریخت رو سر مردم منطقه. اما از حق نگذریم با باید یه دسته گل و مدال هم به حاج قاسم و خالیباف هم به خاطر این که خیلی به حقوق زنا احترام میذارن داد. چون اینا زناشون هم اساسی تو هپلی هپو کردن شریک کردن.
قضیه را نباید باندی کرد

موشکاف: اما رفقا از این روداریای آخوندی پاسداری و طلبکار دراومدن این حروم لقمه‌ها که بگذریم... دور دورِ بزبیاری های عظماس. هرچی رو که هپلو هپو کردن و بردن و خوردن، مردم همچین از حلقومشون بیرون بکشن، که تو قصه‌ها بنویسن. هاهاها...مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۵بهمن۱۴۰۰ ـ این روزها سگ و سیله های عظما یکی یکی دارن رسید ضرباتی رو که دریافت کردن میدن
واکنش عضو مجلس ارتجاع، درباره فایل صوتی منتشر شده مربوط به گفتگوی سران سپاه
لطفا به اشتراک بگذارید: