موشکاف ۳اسفند۱۴۰۰ ـ امروز میخوایم یه نگاهی به استبل ولایت بندازیم

امروز میخوایم یه نگاهی به استبل ولایت بندازیم ـ موشکاف ۳اسفند۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و با صفا. امروز میخوایم یه نگاهی به استبل ولایت بندازیم ببینیم سگ و سیله های عظما درباره بودجه ۱۴۰۱چیا به هم بافتن؟
حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس اول اسفند ۱۴۰۰: بودجه عمرانی صفر این بین بد و بدتر را ما استفاده کردیم یعنی دولت استفاده کرده ما هم کمک کردیم ما ۱۳۷ هزار میلیارد تومان جای خالی داریم اگر این را مصوب بکنیم ۵۰ هزار هم به آن اضافه می‌شود می‌شود حدود ۱۹۰ هزار میلیارد تومان جای خالی من یک خواهش دارم هر آنچه که به تقلیل منابع می‌انجامد پیشنهاد ندهید چون اصلاً ما انتخاب نداریم در منابع همه آن اضطرار است هیچ جای بودجه را نمی‌توانیم در آمدش را حذف بکنیم

موشکاف: رفقا دیدید؟ میگه بودجه خالیه! تازه خیلی کم گفت یکی دیگه تو همین استبل دو سه روز پیش گفت ، کسری ۴۰۰هزار همت یعنی ۴۰۰هزار میلیارد تومنه! بعدش میگه دست به منابع بودجه نزنید. وضعیت اضطراریه. حالا منظورش از منابع بودجه چیه؟ اگه گفتید...بعلللللله. منظورش جیب مردمه، عنایت بفرمایید:‌
الآن در شرایط بحرانی هستیم شما نگاه کنید دوستان عزیز وضعیت افزایش مالیات‌ها را در بودجه امسال نزدیک به ۶۰ درصد ببینید!چه وضعیتی نابسامانی داریم!یعنی می‌شود از جیب مردم دوباره گرفت و ما دوباره بتوانیم بودجه کشور را پیش ببریم.
موشکاف:‌ دددی دی دی...ببینید چه آمار و ارقامی میدن...میگه چون وضعیت نابسامانه پس یه عده هستن که می‌گن باید دستمونو تا آرنج بکنیم توی جیب مردم و بودجه کشور رو پیش ببریم. یه وقت فکر نکنید جیب خامنه ای هم جزء منابع بودجه اس ها. تنها منبعی که اینا دارن جیب مردمه.
حضرت آقا روز گذشته هم به صورت مکتوب این هشدارو به بنده و سایر نمایندگان دادند که تکلیف مالایطاقی به بانک ها داده نشود. این هشدار هم به مجلس و هم به دولت است.
موشکاف: این هم از حکم حکومتی عظما به پاسدار خالیباف! میگه عظما هشدار داده که یه وقت به بانکها فشار فوق طاقت نیاد. اینکه مردم زیر فشار فوق طاقتن خیالی نیست. مهم اینه که به بانکها که تقریباً همشون مال عظمان هیچ فشاری نیاد تا بتونن با دست بازم بچاپ بچاپ بکنن کنن. خلاصه اینکه رفقا نظام بدجوری افتاده تو هچل. از هر طرف که میره میخوره به دیوار. هاهاها. مرحمت شما زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲اسفند۱۴۰۰ ـ اشک تمساح ریختن سگ و سیله‌های خامنه‌ای برای مردم
تصویب طرح سرکوبگرانه صیانت و تشدید دعواهای باندی
لطفا به اشتراک بگذارید: