یک نماینده مجلس خبر داد: یک خودروساز بزرگ صاحب گاوداری است!

یک خودروساز بزرگ صاحب گاوداری است! ـ یک نماینده مجلس خبر داد ـ ۴اسفند۱۴۰۰
روزنامه حکومتی جمهوری روز چهارشنبه ۲۷بهمن در خبری به اعتراف دادستان کل رژیم اشاره دارد که گفت: صنعت خودروسازی گرفتار اختاپوسی شده است که نمی‌گذارد وضعیت آن‌گونه که شایسته مردم است پیش برود.

منتظری دادستان کل رژیم در نوزدهمین جشنواره به‌اصطلاح تولید ملی به توصیه‌های بی‌جواب اشاره کرد و افزود: بخش دولتی و بخش خصوصی باید مکمل و همراه هم باشند تا بتوان به مشکلات فائق آمد؛ اکنون باید بخش خصوصی با کمک دولت عزم خود را جزم کند و با تلاش خود به‌دنبال پیشرفت و رونق اقتصاد کشور باشد.

وی کمی بعد به بی‌حاصل بودن توصیه‌هایش اذعان کرد و گفت: در دولت قبل ما هر چه تلاش کردیم و چندین جلسه با وزیر صمت داشتیم و بسیار پیگیری کردیم، اما نتیجه‌یی نداشت و اقدامی انجام نشد.

منتظری در ادامه تلویحا از روی ناچاری به دخالت دستگاه قضایی رژیم به این درد ناعلاج اشاره کرد و افزود: همه می‌دانیم که قوه قضاییه در خصوص مسائل اقتصادی وظیفه و تکلیفی ندارد، اما پس از دستور و منویات مقام معظم رهبری آماده هر گونه همکاری و کمک به تولیدکنندگان است و هرجا که نیاز به همراهی باشد حتماً همراه و در کنار شما خواهد بود.

دادستان رژیم در پایان به بحرانهای بدون راه‌حل نظام که سرتاپای آنرا فراگرفته اشاره کرد و گفت: صنعت خودروسازی گرفتار اختاپوسی شده است که نمی‌گذارد وضعیت آن‌گونه که شایسته مردم است پیش برود.

قطعاً مافیایی که نمی‌گذارد صنعت خودرو آبرویی متناسب با شرایط کشور داشته باشد برای شما موانع ایجاد خواهد کرد، اما شما از موانع و مشکلات نهراسید و هرجا که نیازمند کمک بودید بدانید که ما در کنار شما هستیم.
مطالب مرتبط
خامنه‌ای گفت: کسانی که زندگی اشرافی دارند نمی‌توانند مدعی دلبستگی به انقلاب باشند
اعتراف دادستان کل رژیم: صنعت خودروسازی گرفتار اختاپوس است
لطفا به اشتراک بگذارید: