موشکاف ۱۳اسفند۱۴۰۰ ـ این نظام سر هپلی هپو کردن بودجه. همچی قالی از زیر پای هم می کشن که بیا و ببین

این نظام سر هپلی هپو کردن بودجه. همچی قالی از زیر پای هم می کشن که بیا و ببین ـ موشکاف ۱۳اسفند۱۴۰۰
موشکاف: دوستان سلام و صد سلام. اجازه بدین بی مقدمه برم سر اصل مطلب. مطلبی که باعث تعجب بندة موشکاف شده چه جوری اینا سر هپلی هپو کردن بودجه. همچی قالی از زیر پای هم می کشن که بیا و ببین.
دقت بفرمایید شورایعالی انقلاب فرهنگی شورایعالی امنیت ملی شورایعالی اقتصاد مجمع تشخیص مصلحت نظام کمیسیون تلفیق کمیسیونهای مشترک، مجلس را از حیز انتفاع ساقط کردند
ما می‌خواهیم ببینیم تو این ۴۵روز دولت محترم و کمیسیون چه گلی بر سر بودجه می نهند و همین که شش هزار تا پیشنهاد هست آقای نیکزاد با عرض معذرت این ناپختگی بودجه را نشان می‌دهد...
موشکاف:: بوبوبوه بوه بوه بوه. یه مویز و چهل تا قلندر شنیده بودیم، اما شش هزار تا دست تو صندوق بودجه نه دیده بودیم، نه شنیده بودیم! مگه این بودجه چند تا ردیف داره که شش هزارتا پیشنهاد دارن. معلومه که امسال مثل هر سال به سهمی که عظی جلوشون می انداخت قانع نیستند، برای گرفتن سهم اضافه خیلی راحت نمکدون عظی را که از تو صندوق بیرونشون کشیده و به نوایی رسونده سرش می شکنند و راحت میگن مجلس عظی کشکه. ملاحظه بفرمایید:
در تصویب بودجه وقتی اخطار و تذکر را ما برداریم پیشنهادات هم مطرح نشود اونهایی هم که مطرح میشه انتخابی باشه خب این دیگه مجلس چه کاره هست؟
من فکر می‌کنم حضور ما نمایندگانی که دور هم نشستند خیلی فایده‌ای نداره شیر بی‌یال و دم و شکم هست
موشکاف: خب دوستان این جا می رسیم به تعجب بندة موشکاف که اول خدمتتون عرض کردم. تعجب هم اینه که مگه سهم اینا از بودجه رو مثل هر سال عظی نداده، پس چه مرگشونه این جوری دست به یقه شدن؟ چی شده اینقدر عجله دارن؟ به این تحلیل گر حکومتی گوش کنید تا گوشی دستتون بیاد:
« اعتراضات مردم در سال ۱۴۰۱ علیه حاکمیت به اوج خود می‌رسد! / سطح گرانی‌ها و نارضایتی‌های مردمی به بالاترین سطح خود خواهد رسید. نگاه اعتراضی مردم نسبت به حاکمیت در سال ۱۴۰۱ باتوجه به کمبود بودجه‌ای هم که شاهدش هستیم، به اوج خود می رسد».
موشکاف: واویلا واویلا «نارضایتی مردمی به بالاترین سطح خود خواهد رسید» واویلا واویلا. « اعتراضات مردمی به اوج خود می رسد» بعله. معما چو حل گشت آسان شود. این شش هزار دستی که تو بودجه‌س رفته مال کساییه که همه شون بوی رپته پتوی نظامو شنفتن و می خوان کیسه را پر کنند و حب جیم را بندازن بالا. عزت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۱اسفند۱۴۰۰ ـ عظما خواست غلط‌های زیادی خبیثی و عبدل مبدلیان تو قضیه اوکراین ماست مالی کنه
یک کیسه و هزار دست!
لطفا به اشتراک بگذارید: