موشکاف ۹فروردین۱۴۰۰ ـ عظما دستشو فرو کرد تو جیب مردم و ارز ترجیحی دارو رو حذف کرد

عظما دستشو فرو کرد تو جیب مردم و ارز ترجیحی دارو رو حذف کرد ـ موشکاف ۹فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای با مرام خودم. رفقا میگما عظمای حروم لقمه هنوز هیچی نشده تو روزای اول سال جدید، دستشو تا آرنج فرو کرد تو جیب مردم و ارز ترجیحی دارو رو حذف کرد.
وزیر بهداشت آخوند رئیسی به نقل از خبرگزاری تسنیم. ۷ فروردین ۱۴۰۱
در سال جاری در موضوع دارو، ارز ترجیحی برداشته شده است و شرکت ها دیگر معطل دریافت مواد اولیه با ارز ترجیحی نیستند زیرا پروسه ای زمان بر بود. در موضوع واکسن کرونا نیز پیشرفت زیادی داشتیم.
موشکاف: هر کدوم از مقامهای رژیم در دجالگری و حرومزادگی کپی چسبون عظما و اون کفن پاره هستن، ارز 4200تومن را حذف کرده، بعد تازه منت هم می‌ذاره و می‌گه شرکتها دیگه معطل دریافت مواد اولیه نمی‌مونن! بعدشم می‌گه تو واکسن پیشرفت زیادی داشتیم! این که تازه خودشم دروغه، آخه چه ربطی به حذف ارز ترجیحی داره؟!
بعد از اون طرف رئیس سازمان غذا و داروشون یه جور دیگه می‌خواد با حقه بازی قضیه رو ماستمالی کنه.
رئیس سازمان غذا و دارو کشور گفت: در سال ۱۴۰۱ با انتقال منابع ارز ترجیحی به بیمه ها، ارز دارو مستقیما به دست بیماران می رسد و این سازوکار باعث از بین رفتن کمبودهای دارویی خواهد شد.
وی افزود: امسال مجلس ۳ میلیارد دلار به صورت ارز یا معادل آن برای حوزه دارو و تجهیزات پزشکی تصویب کرده است که دولت اختیار دارد با سازوکار مناسب این یارانه را به دست مصرف کننده برساند.

موشکاف: به این می‌گن دروغ رولتی چند لایه. از یه طرف می‌گه ارز ترجیحی رو می‌خوایم بدیم به بیمه‌ها که دروغه، بعد می‌گه می‌خوایم مستقیم به دست بیمار برسه. ای دزدای حروم لقمه!
این دزدیا از نتایج همون روضه خونی عظما تو روز اول عیده که گفت نباید پول پاشی کرد:‌
خامنه ای: پول پاشی کردن و بی ملاحظه اقدام کردن به جایی نخواهد رسید باید خیلی با دقت و مطالعه و کاردرست باید انجام بگیرد و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان به صورت زنجیره‌ای شکل پیدا کند. بایستی این درآمدها صرف محکم کردن بنیان‌ها شود
موشکاف: به اسم جلوگیری از پول پاشی تا دلتون بخواد پول خواری می کنن. به اسم محکم کردن بنیانها، نون رو از گلوی مردم می‌برن و می‌ریزن تو چاه ویل اتمی و موشکی و سرکوب و تروریسم. اما رفقا عظمای نابکار با این دزدیا به جایی نمیرسه. مردم و جوونای شیر و شورشگر هرچی خورده رو از حلقومش بیرون می کشن. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۸فروردین۱۴۰۰ ـ هنوز یه هفته از شروع سال جدید نگذشته،‌ بزبیاری های عظما شروع شده
حذف ارز ترجیحی دارو با بازی همیشگی!
لطفا به اشتراک بگذارید: