موشکاف ۱۶فروردین۱۴۰۰ ـ ببینید هنوز یه سال نشده تو استبل ولایت چه خبره

ببینید هنوز یه سال نشده تو استبل ولایت چه خبره ـ موشکاف ۱۶فروردین۱۴۰۰
موشکاف:‌ دوستان سلام!‌ یادتونه پارسال این موقع ها عظما واسه یکدست کردن چه سلاخی‌ای تو نظامش راه انداخت و به ریز و درشت رحم نکرد؟ ‌یادتونه میخواست دولتی و مجلسی درست کنه که موم دستش باشه اما حالا ببینید هنوز یه سال نشده تو استبل ولایت چه خبره هاهاها:
کمال حسین پور عضو مجلس ارتجاع: بزرگواران واقعیت این هست گشایش اقتصادی دولت به صورت ملموس در زندگی مردم هنوز احساس نمی شود مردم نگران معیشت و وضعیت اقتصادی کشور هستند من از این تریبون هشدار می‌دهم که اگر دولت چاره اندیشی نکند این فشار اقتصاد و این شکاف طبقاتی پیامدهای ناگواری به دنبال خواهد داشت امروز هم دیر است و دولت محترم نباید فرصت‌ها را بیشتر از این از دست بدهد .
موشکاف: حالا از آخوند بعدی بشنوید که چه جوری به رابطه بین بن بست اقتصادی و شکاف طبقاتی با جیب آخوندها مقر میاد:
‌‌ آخوند نقدعلی عضو مجلس ارتجاع: براستی تکلیف قانون اعاده اموال نامشروع مسئولین مصوب مجلس دهم چه شد؟ قانونی که به عقیده کارشناسان بنا بود ۳۰۰ هزار میلیارد از اموال به تاراج رفته را به بیت‌المال برگرداند!
موشکاف: دددی دی دی! یعنی باور کنیم که اون گفتن و تو آخوند نابکار هم باورت شد؟! برو! برو عظماتو سیاه کن!
تازه رفقا این سیصد هزار میلیارد، چیزیه که اینا تو جلسه علنی اصطبل ولایت رو کردن، اما از روی همین میشه فهمید که پشت پرده چه خبره!...بله رفقا...مجلسی که قرار بود واسه خبیثی کف بزنه و هورا بکشه حالا هنوز هیچی نشده داره هشدار میده و دست رو می کنه . تازه وزیراش هم تو صف استیضاحن:
آخوند لارگانی عضو مجلس ارتجاع: یک تذکری را میخواهم بدهم به هئیت رئیسه محترم در ارتباط با استیضاح وزراء ، دو تا وزراء بیش از 55 نفر امضا کردند ولی اعلام وصول نمیشه یکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی یکی وزیر صمت که ما درخواست میکنیم آئین‌نامه را اجرا بکنید همچنین سوالی را بنده از وزیر تعاون داشتم مدتها ست که اعلام وصول شده و در دستور کار قرار نمیگیرد من خواهشم این است که اینها در دستور کار قرار بگیرد ببینید وزیر بهداشت هم دوستان میگویند استیضاحش امضا شده لذا درخواستم این است که به آئین‌نامه عمل بشه
موشکاف: آره رفقا! تازه اقتصاد فقط یکی از زمینه های دعوای ایناس. اینا سر همه چی با هم دعوا دارن از برجام تا همین داستان ورزشگاه. خلاصه تا روز آخر از جویدن استخون همدیگه دست بر نمیدارن. اما اینا خوب می‌دونن که تا کجا بکشن که پاره نشه. اونی که دفتر حکومت اینا رو باید جرواجر کنه، یکی دیگه است که شما خوب می‌شناسینش! قربون شما! مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۵فروردین۱۴۰۰ ـ از روز ۹ فروردین آتیشی به عبای عظما افتاده که هرکار می کنه خاموش نمیشه
گسترش شقه و شکاف میان مجلس ارتجاع و دولت رئیسی جلاد
لطفا به اشتراک بگذارید: