موشکاف ۲۱فروردین۱۴۰۰ ـ این روزا آخوندا امنیت می پوشن، امنیت میخورن، امنیت گاز میزنن

این روزا آخوندا امنیت می پوشن، امنیت میخورن، امنیت گاز میزنن ـ موشکاف ۲۱فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام به دوستای عزیز و با مرام. این روزا آخوندا امنیت می پوشن، امنیت میخورن، امنیت گاز می زنن هاهاها. اونچنان دلهره ای تو دل عظما و باقی عمامه بسرهای حکومتی افتاده که خودشون هم نمی دونن چیکار کنن. یکیشونو عنایت بفرمایین
آخوند شاهرخی امام جمعة‌خامنه‌ای در خرم‌آباد ب:رخی از دلسوزان از وضعیت موجود ناراحت و نگران هستند که حق دارند اما نگرانی کافی نیست نگرانی کافی نیست همه چه اونی که در خانه هست چه اونی که در عرصه و میدان هست نگران است اما باید متناسب با دسیسه های شیطانی امر به معروف و نهی از منکر به صورت زبانی و هماهنگ با نیروی انتظامی انجام بگیرد.
موشکاف: منظورش اینه که اولا زبانی باشه که یه وقت ملت همون اول کاری نزنن شل و پلتون کنن ثانیا نیروی انتظامی هم باشه که ازتون مراقبت کنه تا یه دفعه جوونها فکتون رو پایین نیارن. ببینین این یکی دیگه چه رهنمودی می‌ده:
آخوندطباطبایی نژادـ نماینده و امام جمعة خامنه‌ای در اصفهان: آقا تو این ماه رمضان در فلان میدان مثلا یا فلان کجا نشسته اند مثلا روزه‌خواری می کنند خوب چرا گذاشتی روزه بخورند؟ آخه اونجا بنا نیست امر به معروف و نهی از منکر بکنی؟ مگر همه جا باید دولت حضور داشته باشد؟ بابا به خدا کم کم اینجوری باشد می گوییم نماز هم برای ما دولت بخواند امر به معروف جزو واجبات هست می بینید این کار را می کنند دو نفر سه نفر با هم رفیق بشوید اگر یک نفری میترسید بروید بساط شان را به هم بزنید
موشکاف: این طرف یادش رفته اون آخوندایی که تو مشهد آش و لاش شدن، سه نفر بودن با هم! هاهاها. یکی نیست بهش بگه فعلا که دارن بساط شما آخوندا رو به هم می زنن. هاهاها. حالا تو روزایی که آخوندا از ترسشون عمامه رو قایم می کنن و ریشا رو می تراشن ببینید این یکی چی میگه:
آخوند آل هاشم ـ نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در تبریز:
دشمنان بدانند روحانیت طلاب حوزه های علمیه شما ببینید استقبال از ثبت نام در حوزه‌های علمیه چقدر است با همه این توطئه هایی که دشمنان ما برنامه‌ریزی می‌کنند اما ثبت نام از جوانان عزیز از مدارس در حوزه‌های علمیه ما چشمگیر هست فرزندان خود را تشویق به ثبت نام در حوزه‌های علمیه بکنید بعضی از فرزندان خود را نمی گویم همه آنها را!
موشکاف: هاهاها تو حوزه شرشر ریزش غوغا می‌کنه! بعد این التماس بچه هاتون رو بفرستید حوزه. بله رفقا! دکونشون بد جور کساد شده. این هم از آخر و عاقبت آخوندای حکومتی. خب دیگه هرکس باد بکاره طوفان درو می کنن. چهل ساله که خون ملتو تو شیشه کردن حالا این هم نتیجه اش. از سایه خودشون هم می ترسن. هاهاها مرحمت زیاد دوستان!

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۰فروردین۱۴۰۰ ـ علم‌الهدی تو جمعه بازار، جیغ می‌کشید که نزدیک بود اون وسط غش کنه
فضای مجازی و جان به‌لب شدن حاکمیت
لطفا به اشتراک بگذارید: