موشکاف ۲۴فروردین۱۴۰۰ ـ ۱۸۵ نفر از سگ و سیله های عظما تو استبل ولایت نامه دادن که طرح صیانت برگرده به صحن عمومی

۱۸۵ نفر از سگ و سیله های عظما تو استبل ولایت نامه دادن که طرح صیانت برگرده به صحن عمومی ـ موشکاف ۲۴فروردین۱۴۰۰
موشکاف: دوستان سلام! حال و احوالتون چطوره؟ صد و هشتاد و پنج نفر از سگ و سیله های عظما تو استبل ولایت نامه دادن که طرح صیانت برگرده به صحن عمومی اما فقط صد و بیست نفر به اون رأی مثبت دادن.از روی همین ۶۵ نفری که یهویی چرخیدن میشه فهمید که چه بکش بکشی تو نظامه هاهاها:
کمیسیون ویژه برای بازگرداندن طرح صیانت به صحن مجاب نشده است ا جلسه غیر علنی دیروز مجلس غیر قانونی بود؟
فلاحی،عضو کمیسیون ویژه خبر داد: جمعی از نمایندگان مشغول رایزنی با هیات رئیسه کمیسیون ویژه برای ارجاع بررسی طرح صیانت به صحن هستند،اما تا کنون کمیسیون برای بازگشت طرح به صحن مجلس مجاب نشده و در نهایت هم مجاب نخواهد شد.
موشکاف: تازه سر برگردوندن طرح به صحن عمومی هم دعواس. این هم از نظام یکدست شده عظما که توی تصویب این طرح هم گیرکرده چه برسه به بقیه جاها. بگذریم از اینکه آخوندا با کند کردن اینترنت و گرون کردنش عملا این طرحو دارن اجرا می‌کنن. روزنامه های خودشون هم به این اعتراف کردن:
یک تحلیلگر مسائل سیاسی در انتقاد از کندی اینترنت تأکید کرده که برخلاف گفته‌های وزیر ارتباطات «این موضوع ربطی به زیرساخت‌ها ندارد چون در دولت روحانی هر سال سرعت اینترنت بهبود می‌یافت و ظاهراً این وضع ناشی از اجرای بی‌سروصدای همان طرح صیانت پیش از تصویب قانون است.»
موشکاف: اونایی که دنبال بستن اینترنتن حرفشون اینه که بابا دشمن تا حلق مقام عظما رفته. رخنه و نفوذ داره بابای عظما رو در میاره. میگن فیس عظما زیر تهاجم دشمنه هاهاها.
شمایی که این گوشی هوشمند دستت هست می توانید تولید پیام کنی می توانی نشر پیام بدهی تو مسئول هستی تو باید در عرصه جهاد فعالانه مجاهدانه وارد بشوی در مقابل این تهاجمات نابکارانه ای که در این فضای باز ولنگار مجازی در این کشور دارد عمل می شود این وظیفه هست نکنید حکم الله را زیرپا گذاشتید !
موشکاف: اونایی که مخالف هستن هم میگن اولا اگه بخواید اینترنت رو قطع کنید خود عظما و پاسدارای دزدش هم کلی ضرر می کنن. بگذریم از اینکه اصلا این کار عملی نیست :‌
تمام محدودیتهای غیرمعقول بر اینترنت، بازاریابی مستقیم برای نسل آینده اینترنت‌های ماهواره‌یی است.
تاوان سیاست گذاریهای اشتباه، سنگین است. حکمرانی غلط، ابزارهای حکمرانی و تنظیم گیری را برای همیشه از بین می‌برد.
موشکاف: عظما فکر می کنه با بگیر و ببند و صیانت و این حرفا میتونه ایران رو از قرن بیست و یکم به عهد دقیانوس برگردونه. نخیرررررر این خبرا نیست. با این مسخره بازیها چرخ رپتو پتو شدنتون واینمیسه. با صیانت و بی صیانت دیگه تمومه کار ولایت...هاهاها. دوستان مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۳فروردین۱۴۰۰ ـ ۲۵۰ نفر از سگ و سیله‌های عظما تو استبل مجلس یه بیانیه دادن
طرح صیانت در پیچ تند کمیسیون مشترک و صحن مجلس آخوندی
لطفا به اشتراک بگذارید: