خبر تو خبر ـ ترس و وحشت آخوندها از فضای مجازی

نگاهی طنزآمیز به خبرهای هفته- ترس و وحشت آخوندها از فضای مجازی ـ خبر تو خبر
بر اساس گزارش رسانه‌های حکومتی، دولت رئیسی با محدود کردن سرعت و پهنای باند اینترنت در ماه‌های گذشته و با گران کردن قیمت آن، به‌گفتهٔ رسانه‌های حکومتی به‌طور «چراغ خاموش» در حال اجرایی کردن طرح رسوای موسوم به «صیانت» یعنی ایجاد سانسور بیشتر در این عرصه است.

به‌نوشته روزنامه حکومتی شرق ۲۰فروردین ۱۴۰۱ قیمت اینترنت بدون اعلام قبلی و «بی سروصدا» «جهش کرد» طوری که کاربران «وقتی برای خرید یا تمدید بسته‌های اینترنتی‌شان اقدام کردند متوجه شدند نرخ‌ها تا دو برابر رسیده است».

بر اساس گزارش این روزنامه، با گران شدن قیمت اینترنت «بسیاری از کاربران شوکه» شده‌اند و «این مسأله را به طرح صیانت ربط دادند».

سایت حکومتی انتخاب نیز دو روز قبل با اشاره به افزایش ۱۰۰درصدی قیمت اینترنت خانگی توسط وزارت ارتباطات نوشت که برخی از ناظران «معتقدند این اقدام در راستای اجرای خاموش طرح صیانت است که با افزایش قیمت اینترنت استفاده از اینترنت کاهش پیدا کند».

قطعا این اقدام ضدمردمی دولت جلادان به این دلیل است که طیفی از مردم را از دسترسی به اینترنت محروم کنند.

هدف تمامی این اقدامات در جهت حفظ رژیم است، آن‌چنان‌که رئیسی جلاد اخیراً این گفته خمینی ملعون را تکرار کرد که «حفظ نظام اوجب واجبات است» و برای انجام آن باید برنامه‌ریزی کرد.

آنچه مایهٔ نگرانی شدید سردمداران رژیم است، فعالیت کانون‌های شورشی در جامعه و در فضای مجازی است.


مطالب مرتبط
خبر تو خبر ـ دست و پا زدن آخوندها برای حفظ نظام پا به گورشان
طرح «صیانت»؛ سردرگمی و بحران
لطفا به اشتراک بگذارید: