موشکاف ۲۸فروردین۱۴۰۰ ـ حتما خیطی بالا آوردن اخیر وزیر خارجه خبیثی رو شنیدید

حتما خیطی بالا آوردن اخیر وزیر خارجه خبیثی رو شنیدید ـ موشکاف ۲۸فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای همیشگی موشکاف! حتما خیطی بالا آوردن اخیر وزیر خارجه خبیثی رو شنیدید. طرف راست راست وایستاد جلوی خبرنگارها و یه خالی ای بست اندازه عمامه عظماش هاهاها:
وزیر خارجه گفت: توافقی در خصوص آزادسازی مطالبات مالی ما نزد یکی از بانک های خارجی به وجود آمده و روز گذشته هیأتی از یکی از کشورها برای پیگیری مراحل اجرایی آن در تهران بود و مذاکراتی انجام شد و درباره زمان و چگونگی آزادسازی این مبالغ توافق اولیه ای را به عمل آوردیم.
موشکاف: یکی نیست به این دلقک دیلاق بگه آخه مگه تو عصر تیر و کمون به سر می بری؟ نمیگی خالی می بندی بعد فردا رسوای عالم میشی؟ هاهاها بله رفقا فردای خالی‌بندی و چاخان این عبدل مبدلیان این خالی رو بست، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اومد صاف صاف پتة این دیلاقو رو روی آب انداخت. عنایت بفرمایین!
پرایس گفت : همه تحریم‌های ما به قوت خود باقی می‌مانند و همه تحریم‌های ما تا زمانی که نتوانیم به یک بازگشت متقابل به پایبندی به برجام دست یابیم، به قوت خود باقی خواهند ماند. بسیار مایه تاسف است که شاهد تعدادی از داستان‌های دروغ و کاملاً نادرست، نه تنها در مورد سؤالات تحریم‌ها، یا گزارش رفع تحریم‌ها، بلکه سؤالات مرتبط یا ادغام آنها با ادعاهای نادرست مربوط به معامله بر سر زندانیان باشیم. واقعیت این است که متاسفانه ما هیچ پیشرفتی برای اعلام نداریم.
موشکاف: عجب بابا! البته آخوندا که دروغ و دبنگ توی خونشونه اما از حق نگذریم طرفم خوب زد تو دهنش. جالبه که هنوز نه به داره نه به باره بعد سگ و سیله های عظما دارن برای همین ارزهای آزاد شده نقشه هم می کشن. هاهاها


گوینده: آقای میرکاظمی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ارزهای آزاد شده ایران در دیگر کشورها به چه میزان می تواند به جبران کسری بودجه سال جاری کمک کند و در کدام بخشها هزینه ها خواهد شد گفت ارزهای آزاد شده در سه بخش صندون پول و دولت قرار می گیرد تا بر اساس صلاحدید مصرف شود.
موشکاف: البته این قمپزها برای شیره مالیدن سر بسیجیاس. میخوان بگن مذاکرات یه دوغی کف دست عظما گذاشته واگرنه خودشون هم تو ورق پاره هاشون اسم این جنگولک بازیا رو گذاشتن خبردرمانی. هاهاها
به نظر می‌رسد خبردرمانی برای جلوگیری از رشد هر چه بیشتر قیمت دلار همچنان ادامه دارد. ...نکته قابل‌توجه این است هر باری که دلار این قله‌های جدید را فتح می‌کند، رسانه‌ها شروع به انتشار خبرهایی در زمینه آزادسازی منابع بلوکه‌شده در کشورهای دیگر می‌کنند که با توجه به وضعیت بازار، به‌صراحت می‌توان گفت که فعلاً همه‌چیز در حد حرف است.
موشکاف: معلوم شد هم وضع عظما خیلی پتاله که هم این گماشته‌‌عبدل مبدلیان مجبور به چنین دروغگویی ای شده هم طرف حسابا هم دستشون اومده که چی به چیه. بگذریم از اینکه به قول اشرف نشانها با برجام، بی برجام، عظما نداره فرجام...هاهاها مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۷فروردین۱۴۰۰ ـ نظام ولایت فقیه نگو، فیلم پدر خوانده بگو! همینجوری مافیا پشت مافیا
سوز و گداز سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم از اظهارات سفیر اوکراین در تهران
لطفا به اشتراک بگذارید: