موشکاف ۴اردیبهشت۱۴۰۱ ـ ببینید عنتر ولایت چه سیاه بازی ای واسة لوطیش راه انداخته

ببینید عنتر ولایت چه سیاه بازی ای واسة لوطیش راه انداختهـ موشکاف ۴اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف:‌ سلام به همه رفقای با مرام خودم! این هفته خرچنگ ولایت، جمعه بازارنظام رو به مراسم آبغوره گیری برای دردهای جانکاه عظما تبدیل کرد. ببینید این عنتر ولایت چه سیاه بازی ای واسة لوطیش راه انداخته!
آخوند احمد خاتمی: مسئله گرانی قیمت ها و افزایش سرسام آور و افسار ( تپق ) گسیخته قیمت ها درد جانکاه مقام معظم رهبری ست !! دیدید در پیام سال نو با چه تلخی از این گرانی ها یاد کردند روشن است برای ما که رییس جمهور محترم هم همین درد جانکاه را دارند مسئولین همراه شان هم در تلاش برای علاج این درد جانکاه هستند.
موشکاف: بله! عظما اصلا از این درد جانکاه شب و روز نداره واسه همین هم دختر و عروسش رو فرستاد لندن که دوا و درمون بشن. یکی دیگه شون هم پاسدار خالیبافه که در راستای علاج همین درد جانکاه، خانوم بچه‌ها رو فرستاد ترکیه تا اونجا سیسمونی بخرن. البته سیسمونی که چه عرض کنم میگن اینقدر بار و بندیل داشتن که هواپیماهه به زور بلندشده. یه چشمه از انعکاس این فضاحت رو توی ورق پاره های حکومتی‌شون ببینید:
جناب قالیباف در شرایط حاضر وضعیت معیشتی مردم فهیم ایران آن هم تحت مدیریت شما و همفکران‌تان به بدترین شرایط ممکن رسیده است و گویی ایران در دوره عصر قاجار قرار دارد. .. آیا این اقدام خانواده شما آتش خشم گرسنگان، بیچارگان و بینوایان را نمی‌افزاید و حس ویرانگر تبعیض را در آنها بیدار نمی‌کند؟... این اقدام خانواده ارجمندتان فقط نوک قله تبعیض و زندگی لاکچری و چهاردرصدی‌هاست.
موشکاف: این چهاردرصدی هایی که میگه اشاره به حرفای پاسدار خالیباف توی مناظره های نمایش انتخاباته که میگفت مملکت دست چهاردرصدی هاست. البته خالیباف اونجا یه حرفهای دیگه هم زد که خوبه یادآوری کنیم.
قالیباف: شما نگاه کنید وزیر آموزش و پروزش ما میره لباس بچه از ایتالیا میاره شما فکر می کنید اقتصاد ما درست میشه هرگز.
موشکاف: ای لعنت به تو و اون وزیر آموزش و پرورش و امامتونو و ولی فقیه‌تون! اون از اختلاس هشت میلیاردیت تو شهرداری این هم از ادامه هپلو هپو کردنات تو استبل ولایت. فکر کردی میتونی بی سر و صدا بچه هاتو بفرستی برن سیسمونی بازی و آب از آب هم تکون نخوره؟ سیسمونی قالیباف حالا تا شعارهای معلم های با مرام هم رفته:‌
شعار معلمان: مجلس انقلابی ـ سیسمونی خارجی
سیسمونی رو رها کن درد ما رو رها نکن
موشکاف: اما رفقا! این سیسمونی و این حرفا فقط قطره ای از دریای دزدیهای اینهاس. از بالا تا پایینشون این کاره ان. تا عظما و نظامش کفن نشود/. این وطن، وطن نشود. مرحمت شما زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۳۰فروردین۱۴۰۰ ـ تو نظام معلوم می‌شه اون پشت مشتا حسابی دارن خرخرة همدیگه رو می‌جون
لاین خبر - درد جانکاه خامنه‌ای!
لطفا به اشتراک بگذارید: