موشکاف ۱۱اردیبهشت۱۴۰۱ ـ تا اقتصاد ایران دست این دزدای جانماز آب کشه، هرگز درست نمیشه

تا اقتصاد ایران دست این دزدای جانماز آب کشه، هرگز درست نمیشه ـ موشکاف ۱۱اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف:‌ سلام و صد سلام به رفقای با مرام خودم! تو این روزا اینقدر فاضلاب ولایت هم خورد و هم خورد که بالأخره خالیباف هم مجبور شد مقر بیاد و شروع کنه به ماله کشی سیسمونی گیتش هاهاها:

خیلی ها به من گفتند این سفر اتفاق ویژه ای نیست و سوءاستفاده ای هم از بیت المال صورت نگرفته است و سفری شخصی بوده است کاملا هم عادی و بدون تشریفات بوده و حتی از پروتکل ها هم استفاده نشده است .._ واقعا خصوصی ترین مسائل زندگی خانوادگی ما را که نزدیک ترین افراد به ما از آن خبر نداشتند را چگونه خبردار شدند. اطلاعات محرمانه چگونه در زمان اندک در اختیار آن ها قرار داده شده است.
موشکاف:‌ د د دی دی دی!... که مسئله خصوصی بوده؟هان؟! ‌سفر شخصی بوده؟ سوء‌استفاده ای از بیت المال صورت نگرفته؟ پس اون حرفایی که پنج سال پیش تو نمایش انتخابات می گفتی چی بود؟ یادت رفته؟ موشکاف یادت میاره!:

قالیباف: شما نگاه کنید وزیر آموزش و پرورش ما میره لباس بچه از ایتالیا میاره شما فکر کردید مردم اقتصاد مادرست میشه؟ هرگز!
موشکاف:‌ هرگز! هرگز... تا اقتصاد ایران دست شما دزدای جانماز آب کشه، هرگز درست نمیشه. وضعیت اونقد پتاله که بسیجیا هم به شرشر افتادن و از عظما چنین درخواستی کردن:

بسیجی‌:‌ به عقیده ما چنین مجلسی نمی تواند انقلابی باشد. در این مدت هر زمان نمایندگان مجلس را بابت بر زمین ماندن اصلی ترین وعده شان مواخذه کردیم پشت انقلابی بودن قایم شدند. فلذا از شما درخواست داریم که این صفت را ازشان پس بگیرید تا فرزندانتان در دانشگاه بتوانند نقد کنند.

موشکاف:‌ هاهاها. عظما هم که خودش این مجلس رو درست کرده و راه و چاه دزدی ها رو یادشون داده یه تو دهنی به بسیجیا زد و گفت از این خبرا نیست. این مجلس خیلی هم یعنی ولاییه:
خامنه ای: خب این مجلس خیلی هاشون همین جوونهای دیروز در جایگاه شمان. خیلی هاشون جوونهایی هستن که چند سال قبل از این می اومدن می نشستن حرف می زدن. انقلابی ان. اینجور نیستن که انقلابی نباشن.
موشکاف:‌ عنایت فرمودین دزدای ولایت از کجا مجوز می‌گیرن؟ اعضای ‌اصطبل مجلس هم بلافاصله به دست و پای عظما افتادن و شروع کردن به پاچه خواری:
مجلس یازدهم که از سوی رهبر معظم انقلاب، مجلس انقلابی توصیف شده و مسئولیت امیدآفرینی از جانب معظم له بر دوش آن نهاده شد، در طول دو سال گذشته بیش از پیش بینی ها مورد هجمه و تخریب دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بوده و هر روز به بهانه ای مورد حمله قرار گرفته است.
موشکاف: خب رفقا همه چیز روشن روشنه و واسة بندة موشکاف دیگه جای عرضی نمی‌مونه! قربون شما! مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۰اردیبهشت۱۴۰۱ ـ سلام به اشرف‌نشانهای شیر که این ۱۰، ۱۱ماه صداشون سقف آسمون دادگاه رو شکافت
دولت کلنگی زیرآوار بحرانها
لطفا به اشتراک بگذارید: