موشکاف ۲۰اردیبهشت۱۴۰۱ ـ عظمای هراسون یه عده رو به اسم کارگر جمع کرد دور خودش تا از این اراجیف بگه

عظمای هراسون یه عده رو به اسم کارگر جمع کرد دور خودش تا از این اراجیف بگه ـ موشکاف ۲۰اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: دوستان سلام! تو روزایی که جامعه داره از زور گرونی و مصیبت منفجر میشه، عظمای هراسون یه عده رو به اسم کارگر جمع کرد دور خودش تا از این اراجیف بگه.

تلویزیون رژیم ـ سخنرانی خامنه‌ای در جماعت موسوم به کارگران ـ ۱۹اردیبهشت

ایشان در خصوص انگیزه‌های ملی کارگران در عرصه اقتصادی افزودند: یکی از سیاستهای اصلی استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از کار انداختن تولید کشور بود که در سالهای اخیر و تشدید تحریم‌ها، این هدف کاملاً روشن شده است اما کارگران با ایستادگی خود مانع از تحقق این هدف شدند

موشکاف: چهل ساله داره همه بلاهایی که سر ملت آورده رو گردن دژمن میندازه. تعطیلی تولید مونده بود که اون رو هم انداخت گردن دژمنان. منظورت کدوم دژمنه؟ همون که همه کارخونه‌ها رو تیول سپاه پاسداران کرده؟ همون که کارگرا رو زندانی کرده؟ همونی که حقوق کارگرا رو ریخته تو حلقوم حزب‌الشیطان و حوثیا؟

تلویزیون رژیم ـ سخنرانی خامنه‌ای در جماعت موسوم به کارگران ـ ۱۹اردیبهشت

البته یک مواردی اتفاق افتاده که کارگران اعتراض داشتند اعتراض شان هم به حق بوده بنده که دنبال می‌کنم مسایل را در مواردی اعتراض کارگران که جمع شدند اعتراض به حقی بوده

موشکاف: اولندش حروم لقمه یه جوری حرف می‌زنه که انگار یک کسای دیگه از یه کرهٔ دیگه میان کارگرا رو اخراج و بیکار و زندان می‌کنن! دومندش معلومه که اعتراضات کارگران حقه. اما بگو ببینیم چطوری جواب این اعتراضات رو دادی؟ چه غلطی برای کارگرا کردی؟ غیر از باتون و بگیر و ببند و زندان و اخراج از کار چه جوابی بهشون دادی؟

تلویزیون رژیم ـ سخنرانی خامنه‌ای در جماعت موسوم به کارگران ـ ۱۹اردیبهشت

فرض کنید کارخانه‌یی را دولت به یک نفری واگذار می‌کند. او به جای این‌که کارخانه را مدیریت کند، ابزارهایش را می‌فروشد، کارگرها را بیرون می‌کند، زمینش را مثلا هتل می‌خواهد بسازد!

موشکاف: عظمای حروم لقمه یه جوری میگه فرض کنید انگار از یه چیز نامعلوم داره حرف می‌زنه! بابا خصولتی کردن کارخونه‌ها رو داری می‌گی دیگه. اون یک نفری هم که گفتی یه نفر نیست. یه گله از پاسدارا و آقا زاده هان که خون ملت رو تو شیشه کردن. با این روضه‌های صد من یک غاز نمیتونی جلو خشم کارگرا رو بگیری. ملت دارن زمین زیر پات رو به لرزه درمیارن. یه نگاه به خوزستان بنداز:

خیزش مردم خوزستان ـ ۱۸اردیبهشت

خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله (‌ایذه)

موشکاف: دم همه مردم شورشگر خوزستان گرم. دست مریزاد. عظما هر چقدر هم دست و پا بزنه به جایی نمیرسه. رپتو پتینا ردخور نداره. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۹اردیبهشت۱۴۰۱ ـ آخوندا از ترسشون حسابی دستپاچه شدن و همینطوری پشت هم سوتی میدن
خامنه‌ای: معلمان نباید از مسائلی هم‌چون مشکلات معیشتی خسته و ملول شوند

لطفا به اشتراک بگذارید: