موشکاف ۲۴اردیبهشت۱۴۰۱ ـ دم مردم جونقان و شهرکرد و ایذه و خرم آباد و اردبیل و همه شهرهای شورشی گرم

دم مردم جونقان و شهرکرد و ایذه و خرم آباد و اردبیل و همه شهرهای شورشی گرم ـ موشکاف ۲۴اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای شورشگر و با مرام خودم! دم مردم جونقان و شهرکرد و ایذه و خرم‌آباد و اردبیل و همه شهرهای شورشی گرم که این شبها و روزها، زمین رو زیر پای آخوندها به لرزه انداختن و خواب راحت رو از عظما و خبیثی گرفتن.

خیزش مردم علیه دیکتاتوری ولایت فقیه ـ ۲۲اردیبهشت
موشکاف: دست مریزاد بابا دست مریزاد! عجب تودهنی اساسی به خبیثی و وعده‌های دوغکیش بود. چند شب پیش خبیثی می‌خواست با وعده یارانه، به خیال خودش می‌خواست با یه تنسو پلاست زخم این جراحی و کندن گوشت تن مردمو پانسمان بکنه

تلویزیون رژیم ـ آخوند رئیسی ـ ۱۹اردیبهشت
‌ رئیسی: ما برای همه دهک‌هایی که امروز در جامعه به‌عنوان دهک اول تا دهم شناخته می‌شوند، سه دهک اول ۴۰۰ هزار تومان اختصاص پیدا کند هر نفر، هر نفر یعنی خانواده ۵ نفره ۲ میلیون تومان دریافت می‌کند در هر ماه، این نسبت به دهک‌های چهارم به بعد هم ۳۰۰ هزار تومان هر نفر دریافت بکند،

موشکاف: این حروم لقمه شیش کلاسه فکر کرده با این حرفا و با یه آب‌نبات چوبی میتونه ملت رو گول بزنه. معاونش هم از خودش ابله‌تر و پررو‌تر، ببینید تو این وضعیت چی میگه:

تلویزیون رژیم ـ ۲۳اردیبهشت ۱۴۰۱
ساعت کار میادین میوه و تره‌بار افزایش یافت. این از مصوبات ستاد تنظیم بازار است که در حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد. در این جلسه مصوب شد میادین میوه و تره‌بار در کنار افزایش ساعت کار در نوبت عصر روز جمعه نیز فعال باشند تا مردم دغدغه‌ای برای خرید و تأمین نیازهای خانوار نداشته باشند.

موشکاف: هاهاها... خر بخندید و شد از قهقهه سست! والا خر هم با دیدن این همه آدم که ریش تا ریش و سبیل تا سبیل نشستند و واسه حل بحران گرونی این راه‌حل رو در‌آوردن، از خنده روده‌بر می‌شه، رفقا از این داستان چه نتیجه اخلاقی‌ می‌گیرین، جز این‌که شست پای عظما و خبیثی و دار و دسته داره از وحشت تو چشمشون می‌ره؟

بابا کار شما از این حقه بازیها گذشته. حالا خودشونم شب و روز دارن به هم هشدار میدن:

آخوند نیک بین ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۲اردیبهشت ۱۴۰۱
شما سابقه آزادسازی قیمتها توی کشورهای مختلف را ببینید اگر مدیریت درستی انجام نشود اتفاقات ناگواری در کشور می‌افتد...

موشکاف: کجای کاری تو؟ «اگر» کدومه؟ اتفاقات ناگواری می‌افتد چیه؟ اتفاق ناگوار افتاده. بوی رپتو پتو شدن عظما تو همه شهرهای ایران که سهله تو تمام دنیا پیچیده. آزادسازی قیمتها رو ولش! مردم دنبال آزادسازی مملکتشونن. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۳اردیبهشت۱۴۰۱ ـ یه سلام مخصوص به مردم و جوونای شیر دزفول و ماهشهر و ایذه، اندیمشک و شهرکرد دارم
خیزش در نیشابور، قوچان، هفشجان، بروجرد، فارسان و بابا حیدر، بروجن و شهرک رضویه تهران و دیگر شهرها
لطفا به اشتراک بگذارید: