موشکاف ۲۷اردیبهشت۱۴۰۱ ـ مسابقه فوتبال بدون تماشاگر از ترس قیام

مسابقه فوتبال بدون تماشاگر از ترس قیام ـ موشکاف ۲۷اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: سلام و درود به همه رفقای بامرام خودم به‌خصوص بر و بچه‌های شجاع قیام که این شبها سنگ تموم گذاشتن و عظما رو به جلز و ولز انداختن. دم همه بچه‌های شهرکرد, و سورشجان گرم که فیلمهای قیامشون به دست موشکاف هم رسیده:

شهرکرد تظاهرات ۲۵ اردیبهشت بدون زیرنویس
‌خیزش مردم شهرکرد‌ـ ۲۵اردیبهشت

موشکاف: عظما این روزا ترس می‌پوشه و ترس می‌خوره و ترس می‌نوشه. بدبخت از ترس گسترش قیام، اعلام کرده که مسابقات فوتبال باید بدون تماشاچی برگزار بشه:

سایت هیأت فوتبال استان گیلان ۲۶اردیبهشت

تمامی مسابقات فوتبال کشور بدون تماشاگر شد
سازمان لیگ فوتبال ایران به استناد ابلاغیه وزارت کشور، تمامی بازیها را بدون تماشاگر کرد.

با نظر به این‌که در اکثر ورزشگاههای کشور رصد گردیده که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام نگرفته است فلذا با عنایت به وضعیت شکننده بیماری کرونا و ضرورت اقدامات سلبی، ایجابی و تثبیت وضعیت موجود، برگزاری هر گونه مسابقه با حضور تماشاگر ممنوع است.

موشکاف: د د دی دی دی! وضعیت کرونا شکننده است یا وضعیت امنیتی رژیم؟! مگه خبیثی پز نمی‌داد و نمی‌گفت که کرونا رو فتیله پیچ کرده؟ پس چی شد؟ این خبیثی و عظما دو سال زور زدن تا با کرونا، ملت رو زمینگیر کنن اما حالا که مردم بلند شدن و ریختن تو خیابون از ترس قیام دوباره کرونا رو بهونه کردن. اما این مسخره بازیا به جایی نمیرسه. روزی نیست که تو استبل ولایت به خبیثی و نوچه‌هاش هشدار ندن:

عنابستانی عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۵اردیبهشت

اول آقای رئیس جمهور عزیز ما برای جراحی اقتصادی به شخص شما اطمینان داریم اما خیلی مواظب عواملی که می‌خواهند توی اتاق عمل جراحی اقتصادی کشور با شما همکاری کنند باشید خیلی‌ها هنوز نفوذیهای گذشته هستند آقای رئیسی عزیز مراقب مردم باش آقای رئیس جمهور خیلی مراقب مردم باش... .

موشکاف: هاهاها... می‌دونن گند قضیه دراومده و داره رو سر خودشون خراب می‌شه، از الآن می‌خوان بندازن گردن نفوذی‌ها، اما خبیثی! این یارو یه چیزو راست می‌گه. خیلی مراقب باش. چون مردم دیگه به خونه هاشون بر نمی‌گردن. چون نظام از اتاق عمل جراحی زنده بیرون نمیاد. چون مردم تا عظما و نظامش رو چال نکنن دست بردار نیستن.

قادری ـ عضو مجلس ارتجاع

هدفمندی یارانه‌ها اگر‌چه قانون مصوب مجلس است و راهی جز اجرای آن وجود ندارد ولی همراه این قانون که نوعی جراحی اقتصادی ست باید اصلاحات ساختاری نیز در کشور دنبال شود اگر بر مردم تورم و هزینه‌های اضافی را تحمیل می‌کنیم باید در اشتغال و درآمد آنها هم گشایش ایجاد کنیم این‌که بدون اصلاح ساختاری تن به جراحیهای اقتصادی بدهیم این جراحیها منجر به مرگ اقتصاد کشور می‌شود

موشکاف: کار این عظما از جراحی و این حرفا گذشته. این تونلیه که از توش جنازه نظام رو در میارن. تو این وضعیت عظما هر غلطی بکنه و هر دست و پایی بزنه بیشتر فرو میره. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۶اردیبهشت۱۴۰۱ ـ بنازم به خیزشهای مردم شیر و جوونای شورشی که عظما و سگ و سیله هاشو برده تو فاز گاوگیجه
رژیم در وحشت از گسترش قیام، روز سه‌شنبه را در تهران تعطیل عمومی اعلام کرد!
لطفا به اشتراک بگذارید: