موشکاف ۶خرداد۱۴۰۱ ـ عظما و خفه خون گرفتنش در جلسه استبل نظام و خشم مردم آبادان

عظما و خفه خون گرفتنش در جلسه استبل نظام و خشم مردم آبادان ـ موشکاف ۶خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام و صد سلام به مردم و جوونای آبادان که چهارشنبه شب خشمشون رو سر عظما و سگ و سیله‌های دزدش آوار کردن

موشکاف: بله مردم آبادان در حالی ریختن تو خیابون که عظما همون روز یابوهای استبل ولایت رو دور خودش جمع کرده بود و لام تا کام درباره فاجعه آبادان حرف نزد. یعنی کامل خفقون گرفته بود. به جاش تا دلتون بخواد دست و پا زد تا به سگ و سیله هاش دهنه بزنه و بگه این‌قدر به همدیگه شاخ نزنید:



خامنه‌ای در دیدار با اعضای مجلس ارتجاع ـ ۴خرداد ۱۴۰۱

یکی از چیزهایی که نشانه‌ٔ نماینده‌ٔ انقلابی نیست، عبارت است از نطقهای اعتراضی پُرشور میان‌برنامه؛ این نطقهایی که آقایان این‌که یک نفر بایستد آنجا بنا کند اعتراض کردن، این اصلاً علامت انقلابی بودن نیست؛. اعتراض کردن و عصبانیت به خرج دادن و مانند اینها، اینها علامت انقلابی بودن نیست.
موشکاف: رفقا! این حرفای عظما خطاب به مجلس یکدستشه ها. معلومه از داد و هواری که این جماعت سر خبیثی کشیدن حسابی ترسیده و میخواد اینطوری بهشون بگه هْشش چه خبرتونه؟ ناسلامتی شما قرار بود خبیثی رو حلوا حلوا کنید نه این‌که برید بهش جفتک پرونی کنید. هاهاها... حالا بریم سرا یکی دیگه از روضه خونیهای عظما:



خامنه‌ای در دیدار با اعضای مجلس ارتجاع ـ ۴خرداد ۱۴۰۱

این‌که در سایتها و در فضای مجازی و مانند اینها علیه ما، علیه مجلس، علیه این مجموعه، علیه این قانون جنجال کنند، نباید شما را به زانو در بیاورد؛ یکی از خصوصیّات نماینده‌ٔ انقلابی این است.

موشکاف: اوه اوه. . عجب نظام یکدستی. عجب دولت و مجلس ولایتمداری. تا اینجا معلوم شد هم دولت حزب‌اللهی پاچه مجلس رو می‌گیره هم مجلس به دولت لگد میزنه. این نظامه یا سیراب شیردون؟ هاهاها.

خامنه‌ای در دیدار با اعضای مجلس ارتجاع ـ ۴خرداد ۱۴۰۱

گاهی این جوری است که منابع بودجه، منابع خیالی است، منابع واقعی نیست. خب، در قبال منابع خیالی، هزینه‌های واقعی است؛ این کسری بودجه را افزایش می‌دهد؛ کسری بودجه ام‌الخبائث است؛ بسیاری از مشکلات بزرگ اقتصادی ما ناشی از کسری بودجه است.

موشکاف: بععععععله! کسری بودجه‌ام الخبائثه. اما خیالی نیست اسکناس چاپ کنید. ارز ترجیحی رو حذف کنید. دستتون رو تا کتف بکنید تو سفره مردم. رو که نیست سنگ پای قزوینه! خودش پدر خونده همه دزداس بعد روضه‌ام الخبائث میخونه. همه اینا نشوندهنده اینه که وضع عظما خیلی خرابه رفقا. مرحمت شما زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۴خرداد۱۴۰۱ ـ سرنگونی این مفسدان نزدیکتر شده است
آخوند صدیقی: حذف ارز ترجیحی و گرانی‌های سرسام آور، امتحان الهی است!
لطفا به اشتراک بگذارید: