موشکاف ۹خرداد۱۴۰۱ ـ خفقان چند روزه عظما و پیام تسلیت و عزای عمومی یهویی عظما

خفقان چند روزه عظما و پیام تسلیت و عزای عمومی یهویی عظما ـ موشکاف ۹خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام! امشب موشکاف میخواد یه سؤال فنی مطرح کنه. یه معما! راستی چی شد که عظما بعد از اون خفقان چند روزه درباره آبادان یهو پیام تسلیت داد و بعد هم عزای عمومی اعلام کرد؟

تلویزیون رژیم ـ ۸خرداد ۱۴۰۱

هیئت دولت امروز را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. با توجه به گزارشهای دریافتی هیأت دولت با ابراز همدردی امروز یکشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

موشکاف: ساعت خواب! تا حالا کجا بودی؟ اون روزی که ساختمون اومد پایین و مردم با دست خالی دنبال عزیزاشون می‌گشتن کجا بودی؟ اون روز تو استادیوم آزادی جشن سلام فرمانده می‌گرفتید بعد حالا یادتون افتاده که عزای عمومی اعلام کنید و وزیر کشورتون رو بفرستید که از این نمایشها بازی کنه:

پاسدار وحیدی وزیر کشور آخوند رئیسی ـ ۷خرداد

یعنی این همه بسیج رو امکانات و نیروها و مردم ما نداشتیم در یک چنین حادثه مشابهی در هیچ جا که امروز این رو داریم که البته این استحقاق مردم عزیز آبادانه. ما باید وظایفمون رو انجام بدیم که باید انجام بدیم کار آواربرداری بحمدالله انجام میشه.
موشکاف: رفقا می‌بینید این بی‌چشم ورو چه معرکه‌ای گرفته؟ به جای این‌که از درد مردم بگه و از دستایی که این بلا رو سر مردم آوردن داره از سگ و سیله‌های عظما تعریف می‌کنه. بله نیرو و امکانات به آبادان بردن اما نه برای نجات مردم. بلکه برای کشتار مردم:

: شلیک مزدوران خامنه‌ای به مردم بپاخاسته آبادان

تیراندازی در آبادان

موشکاف: بله! حالا میرسیم به اون سؤال فنی ای که اول کردم. پاسخ رو از یه هموطن آبادانی بشنوید:

صدای یک هموطن: دلیل اصلی اعتراضات مردم این بود که خامنه‌ای در صحبت‌هاش هیچ اشاره‌ای به آبادان نکرد و حتی یک تسلیت هم به مردم آبادان نگفت (‌شعار مرگ بر خامنه‌ای).

موشکاف: بععععععععله... قیام مردم، اونچنان وحشتی به دل عظما انداخت که خودش هم نمیدونه چه غلطی باید بکنه. ببینید دادستانش چطوری به تته پته افتاده:

آخوند محمد جعفر منتظری دادستان خامنه‌ای ـ ۷خرداد ۱۴۰۱

من با توجه به مجموعه اطلاعاتی به‌دست‌مان رسیده الآن نمی‌توانم قاطع عرض کنم که آیا قصور وتقصیری در این خصوص انجام شده است از ناحیه دستگاههای قضایی یا خیر.

دستگاه قضایی که عرض کردم به تعداد ساختمانهای نا ایمن نمی‌تواند مسئول بگذارد آنجا

نظر شما نظر آقایون چیست؟ یعنی دستگاه قضایی بیاید ساختمان را تخریب بکند؟ ساختمان را ایمن‌سازی بکند ساختمان را تخلیه بکند؟ چه کار باید بکند؟

منتظری: ببینید آقای خسروی من واقعاً این حادثه را یک فرصت! می‌بینم!

موشکاف: این رو که نمی‌گفتی هم میدونستیم. معلومه که کشتار مردم برای شما فرصته. کرونا هم برای عظما فرصت بود. اما دیگه فرصتتون تموم شده. آوار قیام تو راهه. به‌قول قیام آفرینها. توپ تانک فشفشه آخوند باید له بشه. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۸خرداد۱۴۰۱ ـ آخوندای هراسون هی میخوان عظما رو در ببرن و فضا رو عادی جلوه بدن اما کار خرابتر میشه
آوار شدن ترفند انحراف قیام بر سر نظام!
لطفا به اشتراک بگذارید: