موشکاف ۲۷خرداد۱۴۰۱ ـ سلام به معلمایی که تو چهل تا شهر ریختن تو خیابونا

سلام به معلمایی که تو چهل تا شهر ریختن تو خیابونا ـ موشکاف ۲۷خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با معرفت و با مرام! سلام به معلمایی که تو چهل تا شهر ریختن تو خیابونا و با شعارهاشون عظما و خبیثی و سگ و سیله های عظما رو دراز کردن. دم بازنشسته های خستگی ناپذیر. گرم. که حسابی حال آخوندا رو گرفتن و چرت عظما رو حسابی پاره کردن:‌
موشکاف:‌ خوشمزه اینجاست که از این طرف مردم هر روز تو خیابونن و حقشونو داد می زنن و حرف اولشونم مرگ بر رئیسیه از اون طرف خبیثی مشغول دوره گردی و وعده درمانی و این مسخره بازیاس. ببینید چطوری آسمون و ریسمون رو به هم می بافه.
این خواسته که سه چهار نفر اینجا آقایون کشاورزان گفتند من کاملا قبول دارم یکی فرمودند به قانون عمل بشه دوم فرمودند تقسیم عادلانه آب صورت بگیرد من این را عمیقا بهش اعتقاد دارم طرحی آخرین حرف من این است طرحی جامع که بتواند هم عدالت را در بر داشته باشه کاملا عادلانه باشه و هم مبتنی بر قانون که هر کس بتواند به حق خودش برسد
موشکاف: ملاحظه کردید رفقا؟ طبق معمول بیرون گود می شینه و باید درمانی می‌کنه. تقسیم عادلانه باید صورت بگیرد! طرحی جامع باید وجود داشته باشد! باید مبتنی بر قانون باشد! باید... باید... باید! حالا اینا رو کی باید انجام بده؟ معلوم نیست.
آخوند رئیسی در اصفهان: به من پیشنهاد می‌کردند، وقتی به اصفهان بروید که زاینده رود پرآب باشد . گفتم من باید بروم مشکلات را از نزدیک ببینم وهمان روزهایی که مشکل وجود دارد باید به جمع کشاورزان پرتلاش بروم.
موشکاف:‌ به این میگن عشوه شتری به سبک خبیثی. خودش و سپاهش زدن زاینده رود رو خشک کردن بعد هم خودش دستور سرکوب مردم و کشاورزای اصفهانی رو داده بعد با این فیگورا میخواد ادای همدردی دربیاره. به قول بازنشسته ها، شش کلاسه بیسواد / گند زدی به اقتصاد. در آخر دو جمله هم از سخنگوی این دولت مسخره بشنوید:
سخنگوی دولت درباره اعتراضات برخی از بازنشستگان در روزهای اخیر نیز اظهار داشت: رویکرد رئیس‌ جمهور توجه به سخنان منطقی و مطالبات قانونی و رسمی است و حتی جمعی از بازنشستگان مکاتبه‌ای با آیت‌الله رئیسی برای بیان مشکل خود داشتند که معاون اول رئیس جمهور مأموریت رسیدگی به موضوع شده است.
موشکاف: بنازم به هموطنای شیر خودم از بازنشسته و معلم و کارگر و همه و همه که با تظاهراتشون اونچنان ترسی تو دل این جماعت انداختن که مجبورن از این نسخه ها بپیچن. نامه و مکاتبه تو سرتون بخوره! مردم برای رسیدن به حقشون یه جا بیشتر نمی شناسن، اون هم خیابونه. باز هم به قول هموطنای با مرام:‌
فقط کف خیابون / به دست میاد حقمون. مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۴خرداد۱۴۰۱ ـ سلام به بازنشسته ها و کسبه توی شهرهای مختلف که باز هم گل کاشتن
معلمان، بازنشستگان؛ «مرگ بر رئیسی»
لطفا به اشتراک بگذارید: