موشکاف ۵تیر۱۴۰۱ ـ اونچنان ضربه هایی به ملاج عظما وارد شده که خودش و سگ و سیله هاش حسابی گیج و ویج شدن

اونچنان ضربه هایی به ملاج عظما وارد شده که خودش و سگ و سیله هاش حسابی گیج و ویج شدن ـ موشکاف ۵تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و با معرفت. این چند روزه اونچنان ضربه‌هایی به ملاج عظما وارد شده که خودش و سگ و سیله هاش حسابی گیج و ویج شدن. عظمایی که زده بود تو کار آلترناتیو سازی و برای رد گم کنی خودش رو به تاج آویزون کرده بود، حالا مجبور شد از زبون سگ و سیله‌هاش اصل مطلب رو بالا بیاره:

غریب آبادی سخنگوی قضاییه آخوندها- تلویزیون رژیم- ۳تیر
ما در هیچ ملاقاتی نیست با سفرای کشورهای اروپایی یا هیئتهای کشورهای اروپایی که به قضیه منافقین نپردازیم در شورای حقوق‌بشر این موضوع را کاملاً برجسته کردیم در جلسه نشست عالی‌رتبه شورای حقوق‌بشر که در اسفند ماه برگزار شد و خود بنده حضور داشتم در آنجا من حداقل ۲ تا ۳ دقیقه از نطق شش هفت دقیقه ای‌ام را در مورد گروهک تروریستی منافقین صحبت کردم.

موشکاف: هاهاها... . عجب دم خروسی بیرون زد. بدبختا هر چقدر زور زدن تا راه قیام رو کج کنن به جایی نرسیدن و ته خط مجبور شدن به درد اصل کاریشون مقر بیان. تازه این‌که چیزی نیست بیشتر از اینش رو باید بالا بیارید. هاهاها... یه فقره دیگه از همین اعتراف‌ها رو بازم از زبون همین زبون بسته بشنوید که به زبون معکوس میگه جوونا با دشمنای نظام همراهن.

غریب آبادی سخنگوی قضاییه آخوندها- تلویزیون رژیم- ۳تیر
اما یک نکته‌یی که باید از آن غافل نباشیم ببینید برخی از این گروهکها از اول انقلاب تشکیل شدند ما باید این را به نسل جدیدمان اینها را باید معرفی بکنیم باید این گروهکها را بشناسند باید ماهیت اقدامات مجرمانه اینها را بشناسند جنایاتی که در حق مردم ایران کردند را بشناسند و هم‌چنین حمایتهایی که در واقع کشورهای غربی و آمریکا از اینها می‌کنند را هم باید معرفی بکنیم به نسل جدید خودمان.

موشکاف: اینجاس که عظما افسار پاره می‌کنه و امام جمعه هاش رو می‌فرسته وسط تا مثل این وحشی عمامه‌دار کف به دهن بیارن و شروع کنن به واق واق هاهاها.


‌آخوند دری نجف آبادی – امام جمعه خامنه‌ای در اراک- ۳تیر
جریان نفاق که الآن هم متأسفانه اذنابشون هستن و این آقای پمپئوی خبیث هم رفته ملاقات می‌کنن به‌خاطر دنیاشون و زنده باد مرده باد میگن عربده می‌کشن اینا کسانی هستن که این جنایتها رو مرتکب شدن.

موشکاف: بله رفقا! ضربه که اساسی باشه نتیجه‌اش همین میشه که یارو آب و روغن قاطی می‌کنه و به جای پنس می‌گه پمپئو! یعنی جای زخم پمپئو به دل و قلوة آخوندا هنوز خوب نشده، ضربه پنس وارد شده و باقی ضربه‌ها هم توی راهه. عظما حالا حالا باید بخوره. این هم یکی دیگه از ویژگیهای دوران رپتو پتیناس. هاهاها. مرحمت زیاد
مطالب مرتبط
موشکاف ۴تیر۱۴۰۱ ـ توی اوضاعی که نظام در حال به فنا رفتنه، خبیثی مشنگ در حال و هوای نیناش ناناش های تبلیغاتیه
خامنه‌ای و زوزه‌های بی‌پایان...
لطفا به اشتراک بگذارید: