حقوق‌بشر برای بمب‌گذار و عامل نسل‌کشی ۶۷؟

یک مقام حکومت آخوندی دادگاه حمید نوری در سوئد و دادگاه اسدالله اسدی در بلژیک را نقض حقوق‌بشر خواند ـ ۹تیر۱۴۰۱
غریب‌آبادی، معاون سردژخیم اژه‌ای در مصاحبه با خبرگزاری قضاییه جلادان بار دیگر به‌طور مسخره‌ای ادعا کرد: بازداشت دیپلمات تروریست بمب به‌دست رژیم اسدالله اسدی در آلمان و نگهداری ۱۰۱روزه وی مغایر با حقوق بین‌الملل، حقوق‌بشر و کنوانسیون۱۹۶۳ وین ناظر بر روابط کنسولی بود».

وی افزود: «من روز دوشنبه گذشته (۲۳ خرداد) نامه‌‎ای را به کمیسر عالی حقوق‌بشر فرستاده و از ایشان خواستم در این پرونده مداخله کند.

معاون قضاییه جلادان در مورد پرونده دژخیم قتل‌عام۶۷ حمید نوری که به‌خاطر جنایتهایش در قتل‌عام زندانیان در گوهردشت منتظر صدور حکم دادگاه سوئد است نیز گفت: «حقوق او کاملاً نقض شده و بازداشت وی کاملاً غیرقانونی بود. ما به دولت سوئد پیام دادیم که بازداشت نوری را توطئه‎‌‌ای از سوی گروه‌های تروریستی با حمایت دولت سوئد می‌بینیم که هدف آنها نشانه گرفتن نظام ایران است و نه صرفاً نوری. ما به دولت سوئد به صراحت اعلام کردیم نوری نباید حکمی دریافت کند و باید هر چه سریع‌تر آزاد شود».

در حالی‌که اخراج مزدوران و بستن لانه‌های جاسوسی رژیم در اروپا به خواست هموطنان و حامیان مقاومت ایران تبدیل شده غریب‌آبادی وقیحانه گفت: دولت سوئد متأسفانه به پایگاهی برای تروریستها علیه نظام مبدل شده و ما این را تحمل نخواهیم کرد و به آنها پیام دادیم که باید تروریستها را از خاک خود اخراج کنند و دست از حمایت مالی، سیاسی و دیپلماتیک از گروه‌های تروریستی در این زمینه بردارند. (خبرگزاری میزان ۲۹خرداد)

معاون قضاییه جلادان در مورد گزارش دبیرکل ملل متحد درباره وضعیت حقوق‌بشر در رژیم آخوندی نیز با غیظ گفت: کپی و پیست کردن ادعاهای بی‌اساس و سر هم بندی شده جاوید رحمان، گزارشگر به‌اصطلاح ویژه وضعیت حقوق‌بشر در ایران، توسط سازمان ملل، اعتبار این سازمان را خدشه‌دار می‌کند».
مطالب مرتبط
فقر و عظما
سراسیمگی قضاییه جلادان از حکم ۲۰سال زندان برای اسدالله اسدی دیپلمات تروریست بمب به‌دست رژیم
لطفا به اشتراک بگذارید: