موشکاف ۱۱تیر۱۴۰۱ ـ وضعیت سپاه عظما خیلی قاراشمیش و داغونه

وضعیت سپاه عظما خیلی قاراشمیش و داغونه ـ موشکاف ۱۱تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه دوستان عزیز و با مرام! امشب میخوایم وضعیت قاراشمیش و داغون سپاه عظما هست رو با هم موشکافی کنیم. چند روز پیش تی وی ریش از مراسم شوت کردن سرتشتک حفاظت اطلاعات خبر داد.
‌تلویزیون رژیم ـ ۹تیر

آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با قرائت حکم فرمانده معظم کل قوا برگزار شد سردار خادمی انتخاب شد و از کاظمی رئیس پیشین این سازمان قدردانی شد.

موشکاف: یه جوری میگه آئین تکریم و معارفه که هرکس ندونه فکر می‌کنه اونجا چه خبر بوده. هاهاها... بابا تکریم و معارفه چیه؟ پاسدار سلامی اومده حرفایی زده و بندایی رو آب داده که نگو و نپرس.

پاسدار سلامی در مراسم معارفه رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه ـ خبرگزاری ایرنا ـ ۹تیر
‌ دشمن روی سپاه متمرکز شده و می خواهد اعتماد به‌نفس را از ما بگیرد و ما را از درون تهی کند این خطرناک‌ترین و مرموزانه‌ترین نوع تهاجم است

موشکاف: اوه اوه اوه تا اینجای کار معلوم شد که نظام حسابی از درون تهی شده و کار بدجوری بیخ پیدا کرده. حالا بقیه‌اش رو گوش کنید:

پاسدار سلامی در مراسم معارفه رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه ـ خبرگزاری ایرنا ـ ۹تیر
‌حفاظت اطلاعات ما درگیر یک رویارویی مستقیم با همه سرویسهای مجرب و کارآزموده اطلاعاتی و امنیتی استکبار است که فروپاشی رژیمهای بسیاری را در کارنامه پلید خود دارند و در این راه از ابزارهای پیچیده و تکنیک‎ های مبتکرانه، متغیر و دائما نوشونده برخوردارند. حفاظت اطلاعات اجازه ارتباط گیری نیروهای خودی با دشمن و دور زدن و ارتباط گیری دشمن با نیروهای خودی را نمی‌دهد.

موشکاف: . واویلا واویلا! امنیت نظام نگو آبکش بگو. ببینید چه وضعیتیه و دشمن تا کجاشون نفوذ کرده که این سرتشتک سپاه تو مراسم معارفه اومده میگه نمی‌ذاریم خودیها با دشمن ارتباط بگیرن. هاهاها. بابا بدجوری لو دادی که حالا معلوم شد که قضیه طائب و دستگیری سرتشتکهای سپاه چی بوده. حالا بریم ببینیم رئیس کمیسیون امنیت استبل ولایت چه آدرسی میده:

جلالزاده رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم ـ ۹تیر

الان و امروزه بانیان ۱۷۰۰۰ترور ترور شهروندان جمهوری اسلامی بانی دادگاهی در سوئد در دادگاه آقای حمید نوری علیه جمهوری اسلامی شدند آنهایی که گرای شهرهای ما را به رژیم بعثی عراق در دفاع مقدس می‌دادند آنهایی که اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را به دنیا دارند می‌فروشند امروز در آغوش گرم و امن کشورهای اروپایی آرمیده‌اند و علیه جمهوری اسلامی اقامه دعوا می‌کنند معاون اول سابق رئیس‌جمهور آمریکا با این تروریستها آزادانه دارد ملاقات می‌کند و لذا جمهوری اسلامی همان فرمایش حضرت آقا که مقتدر مظلوم ما در عین اقتدار مظلومیت هم داریم

موشکاف: هاهاها. اینجاس که باید گفت عظما گریه کن نداری وگر نه خودت مصیبتی. بنده موشکاف فکر می‌کردم وضعیت عظما خیلی خرابه. ولی خراب چیه بابا، له و لورده و داغونه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۰تیر۱۴۰۱ ـ آقا این جلز و ولز کردنای عظما و سگ و سیله هاش تمومی نداره
وحشت مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه از نفوذ در تاروپود نظام
لطفا به اشتراک بگذارید: