موشکاف ۱۴تیر۱۴۰۱ ـ سلام و هزار سلام به اشرف نشونهای خستگی ناپذیر

سلام و هزار سلام به اشرف نشونهای خستگی ناپذیر ـ موشکاف ۱۴تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام. سلام و هزار سلام به اشرف نشونهای خستگی‌ناپذیر که این روزها بساط عظما و طرف حسابهای بلژیکیش رو اساسی به هم زدن و نفس عظما رو بروندن.

موشکاف: دمتون گرم. حقا که خوب زدید منقل عظما رو چپ کردید. هاهاها. دولت بلژیک هنوز صابون اشرف‌نشانها به تنش نخورده. تجربه فرانسه و اون کودتای هفده ژوئن رو نداره. اما خیالی نیست. هموطنامون گوشی رو میدن دستشون. البته عظما هم این چند روزه خفقون گرفته و به جاش تروریستای کپک زده‌اش رو آورده تا ننه من غریبم بازی در بیارن:

کاظم دارابی از تروریستهای آدمکش رژیم ـ ۱۲تیر

موشکاف: میگن اگه رو بدی طرف آستر هم میخواد. همینه دیگه وقتی مماشات گرا با این معامله‌های شرم‌آور به آخوندا باج میدن، اون وقت این تروریستای رسوا هم میان مدعی میشن و ژست بی‌گناه می‌گیرن. و در کنفرانس حقوق‌بشر داد سخن می‌دن و مدعی کشورهای دیگه هم می‌شن که حقوق‌بشر رو رعایت نمی‌کنند. البته داستان معامله‌های آخوندها فقط به اینجا ختم نمیشه. عظما برای این‌که روی کار بمونه تا دلتون بخواد از این زد و بندا داره. یه نمونه دیگه‌اش رو ملاحظه کنید:

توئیت علی مطهری به‌نقل از روزنامه همدلی ـ ۱۳تیر

سیاست شرق‌گرایی در ایران به آنجا رسیده که قبل از مذاکره دوحه وزیر خارجه روسیه به ایران می‌آید، یعنی این مذاکره بدون حضور ما اما با اجازه ماست و بعد از مذاکره دوحه هم بلافاصله هیأت مذاکره‌کننده ایرانی برای دادن گزارش و دریافت رهنمود به مسکو می‌رود بدون آن که به مردم گزارشی داده باشد. بدیهی است که روسیه مایل نیست که برجام احیا و ایران وارد بازار نفت و گاز شود چون با هدف او در تجاوز به اوکراین سازگار نیست. متأسفانه مسئولان ما منافع ملی را با منافع روسیه پیوند زده‌اند.

موشکاف: بله دوستان! از سفره مردم میزنن، همه رو خرج شرق و غرب می‌کنن تا مبادا یه وقت عمامه و تخت عظما چیزیش بشه. اما کور خوندن. این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست. دوره این زد و بندا گذشته. این بار اونچنان درسی بهشون میدیم که تو تاریخ بمونه. آی دوستان، رفقا، اشرف نشونا که درد و بلاتون بخوره تو سر عظما و خبیثی، موافقین! هاهاها. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۳تیر۱۴۰۱ ـ سلام و درود جانانه به کانونهای شورشی شروع می کنیم که زدن چپق عظما رو حسابی چاق کردن
گزارش تصویری از آکسیون ایرانیان آزاده در کشورهای مختلف علیه معامله شرم‌آور رژیم آخوندی با دولت بلژیک
لطفا به اشتراک بگذارید: