موشکاف ۲۴تیر۱۴۰۱ ـ دست مریزاد به هموطنای عزیز خودم و به اشرف نشانهای عزیز با وفا!

دست مریزاد به هموطنای عزیز خودم و به اشرف نشانهای عزیز با وفا! ـ موشکاف ۲۴تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام و درود به همه شما رفقای با مرام. دست مریزاد به هموطنای عزیز خودم و به اشرف نشانهای عزیز با وفا! بابا شما دیروز تو بلژیک و سوئد عجب کولاکی کردین. واسة این عظمای بدبخت و رئیسی وامونده که چش و چار نذاشتین حمید نوریش هم که حسابی باباقوری شد. اول بریم سوئد یه کف مرتب بزنیم واسة اشرف نشانها:‌
خامنه ای چشت کور این دفعه رم ما بردیم
بلژیک بشنو صدای ما رو
موشکاف: بله!...آهای بلژیک بشنو صدای ما رو...دوره دیزی خوری با آخوندا تموم شده. این اشرف نشانها کوتاه بیا نیستن. اینجوری نیست که هرکی خواست هر غلطی بکنه و سگ و سیله های عظما رو در ببره. این همون حرفی بود که اشرف نشانها تو تظاهرات بزرگشون تو بلژیک زدن:
موشکاف: حالا بشنوید از آخوندا که این روزا حسابی به دست و پا افتاده بودن و میخواستن هر طور شده نوری باباقوری رو در ببرن و روضه حقوق بشر هم میخوندن. کار به جایی رسیده بود که نایب رئیس استبل ولایت هم شروع کرده بود به جلز و ولز:
نیکزاد نایب رئیس مجلس ارتجاع
‌مجلس شورای اسلامی نگرانی عمیق خود را از نقض های فاحش حقوق بشر درباره حمید نوری توسط دولت پادشاهی سوئد اعلام می کند. دادستانی سوئد بدون تحقیقات حکم دستگیری آقای نوری را صادر کرد. مبنای این تحقیقات صرفا خاطرات واهی مجاهدین بود. از این رو اصل بر برائت ایشان است.
موشکاف: اما عظما از این دست و پا زدنها به جایی نرسید و النهایه چکش قاضی سوئد اومد پایین و خورد تو ملاج عظما. اینجا بود که سخنگوی وزارت خارجه شون شروع کرد به واق واق کردن و اعتراف به اینکه هرچی هست زیر سر دشمنای قسم خورده نظامه:
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم- 23 تیر
عمیقا متأسفیم که سوئد برخلاف پیشینه روابط خوب دو کشور، با صرف هزینه های هنگفت، به اهداف شوم ماشین تبلیغاتی مجاهدین تن داده و نظام قضایی خود را در خدمت اهداف جنایتکارانه آنها قرار داده است.
کنعانی هوچی گری امروز مجاهدین در استکهلم و تمرکز و فشار آنها و رسانه های معاند در اطراف محل صدور بیانیه دادگاه را نشان دهنده آن دانست که آنها تنها در صدد تحمیل نتیجه مطلوب خود بر دادگاه بودند.
موشکاف: هاهاها...بله...اینجوریاست. نتیجه مطلوب مردم ایران چیزی جز کله پا شدن عظما نیست و به زودی نتیجه شون رو به عظما تحمیل می کنن. مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۲تیر۱۴۰۱ ـ میریم سراغ استبل ولایت که عظما بهشون سفارش کرده بود از خبیثی حمایت کنن
تظاهرات بروکسل، برانگیختگی جهانی
لطفا به اشتراک بگذارید: