موشکاف ۳مرداد۱۴۰۱ ـ امروز میخوایم یه نگاهی به وضعیت خر تو الاغ نظام بیاندازیم

امروز میخوایم یه نگاهی به وضعیت خر تو الاغ نظام بیاندازیم ـ موشکاف ۳مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام! امروز میخوایم یه نگاهی به وضعیت خر تو الاغ نظام بیاندازیم. وضع عظما و نظامش که قرار بود یکدست بشه به جایی رسیده که صدای برگ سوخته ای مثل شیخ فری هم دراومده و به مجلس و دولت عظما جفتک انداخته. در نتیجه سگ و سیله های عظما توی استبل ولایت هم ‌ این جوری کوبیدن تو دهن یارو.

آخوند نقدعلی- عضو مجلس ارتجاع- 2 مرداد: امروز ما می بینیم متاسفانه کسی که هشت سال وضع موجود را بانی بود می‌رود گعده می گیرد کسی که امروز باید پشت میله های زندان باشد پشت میز محاکمه محاکمه بشود با کمال گستاخی مصوبه مجلس در باب مذاکرات را می گوید این موجب عدم لغو تحریم ها شد بله تو میخواستی شرف ما را به باد بدهی!! چرا باید یک آدمی که امروز چندین نوبت در قالب ماده ۲۳۴ در قالب گزارش کمیسیون اصل نود پرونده قضایی ایشان به سیستم قضایی ارسال شده گستاخی بکند البته این یک سال را در لانه خزیده بود اما مجدداً دم در آورده مجدداً گعده می گیرند
موشکاف: هاهاها ببینید رئیس جمهوری که عظما تنفیذش کرده بود و هشت سال مشغول هپلو هپو تو نظام بود رو چطوری سکه یه پول کرد. تازه شیخ فری کسیه عظما بیشتر از یه ساله که پرتش کرده تو سطل آشغال. حالا ببینید همین الآن به رئیس جمهور نور چشمی عظما که روی کار هم هست، توی همین استبل مجلس چی میگن:‌

شیخی – عضو مجلس ارتجاع- 2 مرداد: ما نباید به نام همراهی دولت و انقلابی‌گری سر نظارت و هویت خودمان را ببریم و مجلس را با دست خودمان از راس امور پایین بیاوریم.
به نظر شما در شرایطی که بازار منفجر شده و دولت بر خلاف وعده های خود سیاستهای غلط اقتصادی در پیش گرفته و دچار اشتباه محاسباتی شده است نباید دست به کار شد؟ و با تصویب قوانین محکم جلوی خروج دولت از ریل انقلابیگری را گرفت؟
موشکاف: هاهاها....کیه که ندونه، خبیثی دمب عظماس و هر لگدی که بهش میزنن یه راست میخوره تو ملاج عظما. تازه این حرفا تو مجلسی زده میشه که قرار بود پشتیبان دولت باشه و عظما هم گفته بود مبادا به پر و پاش بپیچیدا...هاهاها... پس ببینین خبیثی چه خیطی‌ای بالا آورده که این جوری شده
وضعیت موجود به روشنی گواهی می‌دهد که دولت رییسی نه تنها در راستای تحقق وعده‌های خود حرکت نکرده، بلکه از آن دورتر هم شده است. حامیان دولت و یا مسوولان دولتی به این امر اعتراف کنند یا نه، حتی قبول داشته باشند یا نه، نیز فرقی ندارد ..ارزیابی مردم بر اساس پول داخل جیب و نان درون سفره‌شان است. بر اساس احساس امنیت و آرامش خاطری که در کوچه و خیابان دارند و خلاصه آنچه به چشم می‌بینند و به جان حس می‌کنند.
موشکاف: نظام آش و لاش ولایت که میگیم یعنی همین. وقتی تو سال اول اینطوری خبیثی رو آب لمبو می کنن دیگه روشنه. عظما! باز هم بز آوردی. برگ آخرت جزغاله شد. عظی به به آغاز پایان خودت سلام کن. هاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲مرداد۱۴۰۱ ـ به هموطنان خودم و اشرف نشانهایی که دیروز توی برلین کولاک کردنی
زوزهٔ سردژخیم قضائیهٔ خامنه‌ای علیه مجاهدین
لطفا به اشتراک بگذارید: