موشکاف ۵مرداد۱۴۰۱ ـ هرچی زمان میگذره تق دولت جوان حزب اللهی عظما بیشتر درمیاد

هرچی زمان میگذره تق دولت جوان حزب اللهی عظما بیشتر درمیاد ـ موشکاف ۵مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام! امیدوارم خوب و سلامت باشید! هرچی زمان می‌گذره تق دولت جوان حزب‌اللهی عظما بیشتر درمیاد. عظما می‌گفت بیرون اومدن خبیثی از صندوق شیرین‌ترین اتفاق سال۱۴۰۰ بود. حالا اون شیرینی تبدیل به زهرماری شده که صدای سگ و سیله‌های عظما رو هم توی استبل ولایت درآورده:

کیومرث سرمدی واله، عضو مجلس ارتجاع ـ ۴مرداد

کارکنان و بازنشستگان روزبه‌روز در حال فقیر شدن هستند چطور می‌شود تورم ۵۴٪ باشد و افزایش حقوق ۱۰٪ مشکل افزایش بی‌حساب هزینه رهن و اجاره مسکن کمر مستاجران مظلوم را شکسته در این بین نبود قانون تدابیر دیر هنگام مجلس و دولت عملاً گره‌ای را باز نکرده است.

موشکاف: این یارو مشنگه رو باش! انگار عظما با اون همه رسوایی این جلاد شیش کلاسه رو آورده بود که مسأله نون و اب و مسکن خلق‌الله را حل بکنه؟! حالا این یکی مشنگ استبل ولایتو نگاه کنین که به خیال خودش می‌خواد آبی رو آتیش مردم بریزه!

حسین پور ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۴مرداد

همکاران گرامی مگر رئیس جمهور محترم در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود تأکید نکردند که نان دارو و بنزین گران نخواهد شد چرا وزارت بهداشت به‌صورت ناگهانی اقدام به اجرای طرحی به نام دارویار کرده و باعث افزایش سرسام‌آور قیمت دارو شده؟ چرا باید سازمانی که خود درگیر تعارض منافع است و سابقه عدم حمایت از شرکتهای داخلی در موضوع مهم تولید واکسن کرونا را در کارنامه خود دارد مجری اجرای طرح دارویار در کشور باشد؟ سفره مردم تاب تحمل افزایش قیمت دارو را ندارد

موشکاف: رفقا‍‍! وقتی سگ و سیله‌های عظما توی استبل ولایت اینطوری حرف میزنن و از سفره مردم میگن معلومه بدجوری احساس خطر کردن. طوفانی که توی راهه بدجوری این جماعت رو به لرزه انداخته. البته این جماعت خیلی دلشون میخواد دولت خبیثی رو حلواحلوا کنن اما وضع به قدری خرابه که اصلاً چیزی واسه حلوا حلوا کردن نمونده:

آخوند سبزواری، عضو مجلس ارتجاع ـ ۴مرداد

دولت محترم گرانی‌ها بیداد می‌کند مردم جدا گلایه دارند خودتان یک سری به بازار بزنید ببینید چه خبر است مواد غذایی دارو کرایه خانه‌ها یک فکر عاجلی بفرمایید

موشکاف: این مشنگا با این حرفا می‌خوان سر کی رو کلاه بذارن؟ انگار مردم نمی‌دونن که خبیثی اومده برای بگیر و ببند و اعدام... از قضا این روزا سخت مشغول همین کاراس. یعنی به این یکی وعده‌اش به‌صورت ولایتمدارانه‌ای داره عمل می‌کنه اما عظی اگه بستن و کشتن تونست شاه و پدرش و هیتلر و امثالهم رو از سقوط نجات بده، تو رو هم می‌تونه از رپتو پتینا نجات بده. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۴مرداد۱۴۰۱ ـ ضربات دشمنان نظام به فک عظما و گاو گیجه گرفتن او
بده بستانهای مکتبی برادران حزب الهی
لطفا به اشتراک بگذارید: