موشکاف ۱۱مرداد۱۴۰۱ ـ کسادی بازار آخوندا بدجوری کار دستشون داده

کسادی بازار آخوندا بدجوری کار دستشون داده ـ موشکاف ۱۱مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام. کسادی بازار آخوندا بدجوری کار دستشون داده. چهل ساله که رادیو و تلویزیون و همه چی تو چنگ خودشونه، بعد ببینید چطوری به ورشکستگی نظامشون اعتراف می‌کنن و از بی‌رونق شدن جمعه‌بازارهاشون میگن:

گفتگو با آخوند تقوی ـ تلویزیون رژیم ـ ۸مرداد

مجری:‌ امروز ما در همین تهران به نماز جمعه‌هایی رسیدیم که از هر بعد که نگاه بکنیم یک افت جمعیت بسیار معنی‌داری را در نماز جمعه ما می‌بینیم چه در تهران چه در سایر استان ها

ببینید نماز جمعه به‌صورت یک جریان جدایی از تحولات جامعه که نیست نماز جمعه برخی از پدیده ها و تحولاتی که در جامعه اثر می‌گذارد روی نماز جمعه هم تاثیرگذار است

آخوند تقوی: مثلا اگر گرانی‌ها روی نماز جمعه اثر داره اینها حالا من چیزی که سالهای سال بودم، درگیریهای جناحی و اختلافات مسئولان روی نماز جمعه اثر داره اینها چیزهایی ست که می‌توانیم ما مدیریتهای ضعیف و این‌که کارهای مردم گاهی گره می‌خوره توی ادارات اینها کارگشایی نمیشه مردم نگران می‌شوند و مثل کسی که اعتراض داشته باشند و قهر کنند یک چنین وضعیتی را ما می‌دیدیم شاهد بودیم

موشکاف: از اون طرف جنگ و دعواهای باندی و درون باندی و خلاصه همه اینا بالا گرفته و هر روز یکیشون پاچه اون یکی رو می‌گیره:

آخوند سجادی امام جمعه خامنه‌ای در زاهدان ـ ۸مرداد

در فضای مجازی دشمن کار خودش را انجام می‌دهد ما هم باید دقت کنیم یک مطلبی را نیاوریم که یک جوان یک جامعه به انحراف کشیده بشود.

انتخابات میشه همدیگه را تحریم می‌کنیم تقوای سیاسی این بصیرت را می‌خواهد یک عده‌یی دنبال یزید می‌روند یک عده‌یی در مقابل انقلاب قرار می‌گیرند یک عده‌یی در حیطه و محیط منافقین قرار می‌گیرند

موشکاف: هاهاها... بالاخره بالا آورد که در این مورد هم پای دشمن برانداز نظام در میونه. کار به جایی رسیده که سایتای حکومتی هم صحبت از اصول‌گرا علیه اصول‌گرا می‌کنن و وضعیت آشفته نظام ولایت رو به رخ می‌کشن. قرار بود سگ و سیله‌های عظما، خبیثی رو حلوا حلوا کنن. اما حالا ببینید چطوری پاچه شو گرفتن:

سایت انتخاب ـ نامه احمد توکلی به آخوند رئیسی ـ ۹مرداد

سرانجام مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی به دست جنابعالی ابلاغ شد. این اقدام شما با وجود مخالفت گسترده ذینفعان، رسانه‌ها، شخصیتهای مستقل سیاسی، ۲۷۱ نماینده مجلس و کمیسیون آموزش مجلس صورت گرفت. این کار، تعجب از دولتی را برانگیخت که دعوی عدالتخواهی و انقلابی بودن دارد... علت مخالفت هم آثار ستم برانگیز مفاد و احکام این مصوبه بود.

موشکاف: خب اون از بازار کساد جمعه‌بازاراش و اینم از سگ دعواهای داخل بیت عظما سر این‌که کنکور رو هم می‌خوان ملاخور بکنن. نظامی که قرار بود یه دست بشه تا همین جای کار بدجوری آش و لاش شده. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۰مرداد۱۴۰۱ ـ دوستان این زهوار دررفتگی دولت خبیثی، بدجوری کار دست عظما داده
رئیس جمهور تردمیلی!
لطفا به اشتراک بگذارید: