موشکاف ۱۵مرداد۱۴۰۱ ـ چند دستگی نظام ولایت و تیکه پاره کردن همدیگر

چند دستگی نظام ولایت و تیکه پاره کردن همدیگر ـ موشکاف ۱۵مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام! امروز میخوایم از چند فقره مقر اومدن به اوضاع پتال نظام ولایت رو یه خورده موشکافی کنیم. اول از آخوند خبیثی شروع می‌کنیم.

آخوند رئیسی ـ ۱۳مرداد

ما در این دوره انشاالله به‌رغم هر حرفی باشه تصمیم جدی‌مان است که گرفتار حاشیه نشویم این چیزی است که کشور و مردم و آقا را رنج داده هر چی شد به جان می‌خریم هر چی حرف نادرست هم بود می‌خریم ولی قطعاً خواهید دید که ما این قضایا را به هیچ تریبونی نخواهیم کشاند ما این قضیه را حسرتش را به دل کسانی که بدخواه هستند نسبت به این دولت و این مجلس و این اوضاع و احوال خواهیم گذاشت.

موشکاف: هاهاها فعلاً که حسرت نظام یکدست به دل عظما مونده. این شش کلاسه دروغگو حالیش نیست که وقتی میگه اختلاف نداریم همه می‌فهمن معنیش اینه که کار از اختلاف گذشته و دارن همدیگه رو تیکه پاره می‌کنن. کار به جایی رسیده که صدای سایتا و روزنامه هاشون هم دراومده:

سایت خبرآنلاین ـ ۱۱مرداد

بحران اختلاف برای رئیسی ـ اختلافات هم در درون دولت و هم در ارتباط با مجلس زیاد شده است

در تحولات رخ‌داده در ماه‌های اخیر، رؤسای دو قوه اختلاف‌نظرهای خود را در موضوعات مختلفی از پتروشیمی میانکاله تا ماجرای ارز ترجیحی علنی کرده‌اند که البته بعید به‌نظر می‌رسد زمینه یا اثر سیاسی نداشته باشد.

موشکاف: «زمینه داره» بدجوری هم زمینه داره. زمینه‌اش بدبختیهای عظماس. درون و بیرون عظما اساسی قاراشمیشه:

روزنامه ایران ـ ۱۳مرداد

روز گذشته ۵ سؤال نمایندگان از وزرای ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی هیأت‌رئیسه مجلس اعلام وصول شد. طرح سؤال و استیضاح وزرا اگر‌ چه در ذیل وظایف و اختیارات نظارتی مجلس امری ضروری و لازم است اما طرح سؤال‌های پی در پی از وزرایی که هنوز چند روزی از حضورشان در مجلس و پاسخ‌گویی‌شان به سؤالات دیگر نمایندگان نگذشته، احتمال تعامل بر مبنای انگیزه‌های سیاسی از سوی برخی جریانها در مجلس را در اذهان ایجاد می‌کند.

موشکاف: حالا تو این وضعیت، پاسدار سلامی طبق معمول می‌خواد با قمپز درمانی روی مصیبتای عظما ماله بکشه. منتها از اونجایی که وضع نظام خیلی خرابه، قمپزدرمانی سلامی هم نم کشیده:

‌پاسدار سلامی ـ ۱۳مرداد

مشکلات امروز وابسته به تحریم نیست. قابل حلند همه جهان مشکل دارد. ما هم داریم.

موشکاف: آره همه مشکل دارن این نظام درموندهٴ وامونده هم مشکل داره. همه مشکلات اقتصادی دارن منتها مشکلشون اینه که مثلاً تورم از دو درصد رسیده به سه چهار درصد. شما هم می‌تونید اما معلوم نیست با تورم صددرصد و دویست درصدی می‌خواید چه خاکی تو سرتون کنید. همه دنیا مشکل محیط‌زیست دارن اما شما زباله ها! زدید کوه و جنگل و دریاچه رو درب و داغون کردید. مشکل عظما رپتو پتوئه که هیچ راه‌حلی هم براش نیست. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۴مرداد۱۴۰۱ ـ پخش گزارش مسخره در یکسالگی دولت خبیثی از ملا تیوی
آتشفشان قهر اجتماعی در کمین قاتلان ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: