خبر تو خبر ـ نگاهی طنز گونه به خبرهای نظام ـ شدت گرفتن اختلافات در نظام و ماستمالی آخوند رئیسی

نگاهی طنز گونه به خبرهای نظام ـ شدت گرفتن اختلافات در نظام و ماستمالی آخوند رئیسی ـ خبر تو خبر
یکی از حسرت‌به‌دلیها و در عین‌حال ناکامی‌های علی خامنه‌ای این است که او نتوانسته برای حفظ سلطنت مطلقه‌اش هیمنه‌یی مانند خمینی پیدا کند. او ولیعهد عمامه‌دار خلافتی بوده است که عمامه‌داران دیگر از هراس سقوط زود هنگام حکومت با فروغ جاودانی دیگر، او را شتاب‌زده و دستپاچه از خم رنگرزی خبرگان بیرون کشیده‌اند.
ناتوانی خامنه‌ای در شبیه‌سازی خود به خمینی برای گرفتن ژست‌های اقتدار تا آنجا که به چشم می‌زند که پاسدار عبدالله گنجی در یادداشت شداد و غلاظ خود به بهانهٔ صدور بیانیهٔ موسوی می‌نویسد:

«از قوه قضاییه و حتی مقام معظم رهبری باید گلایه کرد که تساهل و گذشت شما به‌خاطر سوابق و زحمات این افراد در انقلاب، نه تنها آنان را در فکر فرو نبرد و متنبه نشدند که روی صندلی طلبکار نشسته‌اند... بدون تردید اگر امام بود ـ همان‌گونه که رهبری اذعان کردند ـ برخوردی سخت می‌کردند. وقتی به‌خاطر یک استعفا ـ که می‌تواند حق فرد باشد ـ امام آن‌گونه برآشفتند، با اتهام تقلب چه می‌کردند؟ وقتی امام، آیت‌الله منتظری را به‌خاطر بازتاب سخنانش در رادیوهای بیگانه آن‌گونه عتاب می‌کردند و برای خود طلب مرگ می‌کردند اگر اکنون بودند که دهها تلویزیون ۲۴ ساعته هشدار موسوی به موروثی بودن رهبر را تبیین می‌کنند چه می‌کردند؟. ».

مطالب مرتبط
خبر تو خبر ـ نگاهی طنز گونه به خبرهای نظام ـ خامنه‌ای و رئیسی و اقتصاد فروپاشیده نظام
اعتراف آخوند تقوی به کسادی نماز جمعه‌ها و ریزش معنادار خودهای نظام
لطفا به اشتراک بگذارید: