موشکاف ۲۹مرداد۱۴۰۱ ـ عظما خرطومش رو انداخته تو آب و شهرهای مختلف رو بی آب کرده

عظما خرطومش رو انداخته تو آب و شهرهای مختلف رو بی آب کرده ـ موشکاف ۲۹مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به شما رفقای با مرام. عظما بعد از خالی کردن جیب مردم و دزدیدن نون از سفره شون حالا خرطومش رو انداخته تو آب و شهرهای مختلف رو بی‌آب کرده. بعد از این‌که مردم شهرکرد با خیزش خودشون لرزه به دل و روده عظما انداختن، سگ و سیله‌های عظما قطار شدن که با ایشالا ماشالا یه جوری قضیه رو ماستمالی کنن:

‌تلویزیون رژیم - گفتگو با فرماندار رژیم در شهرکرد ـ۲۶مرداد

مجری: بفرمایید که امروز چه بخشهایی از پروژه انتقال آب به نتیجه میرسه و مردم شهرکرد چه زمانی به آب دسترسی کامل خواهند داشت؟

فرماندار شهرکرد: تمامی تیمهای تخصصی از سراسر کشور به مرکز استان اعزام شدن و چندین خطوط پدافندی در راستای تأمین آب شرب شهرکرد مد نظر بود در سه حوزه کاری کار انجام شد. یکی افزایش خط و مختصری از مشکلات رو مرتفع کرد و به‌صورت شبانه‌روزی و جهادی این کار انجام شد و تلاش هست آب شرب وارد شبکه بشه.

موشکاف: تی وی ریش هم می‌خواست طبق معمول وضعیتو ماستمالی کنه اما سوتی داد و آب گل آلودی که راهی لوله‌ها میشه رو نشون داد:

تلویزیون رژیم ـ ۲۸مرداد

همه پای کارند تا جمعیت سیصد هزار نفری چهارمحال بختیاری که در اثر گل‌آلود شدن به‌خاطر سیل بود رفع بشه:

یکی از هموطنان: بالا اصلاً آب نداره

موشکاف: نه خطوط پدافندی اضافه شد نه کسی به داد مردم رسید. به جاش وزیر اطلاعات خبیثی بلند شد رفت شهرکرد.

سایت انتخاب ـ آخوند خطیب در شهرکرد ـ ۲۷مرداد

‌ با درایت و دستور مقام معظم رهبری، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهادهای امنیتی، نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است

همه ترفندهای دشمنان برای توطئه‌چینی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور، آگاهانه و همراهی مردم و دستگاههای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و قضایی در صحنه ناکام مانده است.

موشکاف: اصلا این چیکاره اس که رفته شهرکرد؟ لوله کشه، متخصص آبه؟ بعد این حرفایی که زد چه ربطی به قطعی آب شهر کرد داشت؟ بعللللللله. درست حدس زدید. رفتن وزیر اطلاعات خبیثی به شهرکرد... یه دلیل دیگه‌ای داره. دلیلش اینه که این شعارا بدجوری عظما رو ترسونده:

مرگ بر رئیسی

شعار مرگ بر رئیسی

موشکاف: وقتی مردم به‌خاطر قطعی آب می‌ریزن تو خیابون و شعار مرگ برخبیثی میدن. معنیش اینه که هوا خیلی پسه و این وضعیت عظما رو بدجوری ترسونده. اینا خوب میدونن که برای آب و نون مردم هیچ غلطی نمی‌تونن بکنن و مردم هم تا رپتو پتوی نظام ول کن نیست. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۸مرداد۱۴۰۱ ـ روزی نیست که از استبل ولایت یه لنگه کفشی، قلوه سنگی، چیزی روونة فیس رئیس جمهور عظما نشه
رویترز: اعتراضات بیشتری در (شهرکرد) شهر بدون آب ایران آغاز شد
لطفا به اشتراک بگذارید: