موشکاف ۳۱مرداد۱۴۰۱ ـ آخوندها ۹۲ هزار میلیارد تومن تو فولاد مبارکه رو هپلو هپو کردن

آخوندها ۹۲ هزار میلیارد تومن تو فولاد مبارکه رو هپلو هپو کردن ـ موشکاف ۳۱مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام رفقا. آخوندای همه‌چیزخوار علاوه بر این‌که هر چی تو سفره ملت بوده هپلی هپو کردن، همزمان مشغول هپلی هپو کردن سایر چیزا هم هستن. اونم نه یک میلیارد و دو میلیارد و صد میلیارد و هزار میلیارد... صحبت از هپلو هپو کردن ۹۲ هـــــــــــزار میلیـــــــارد تومن تو فولاد مبارکه اس. که بر اثر جنگ و دعوای دزدا با هم رو شد و از روزنامه‌هاشونم سر درآورد:

روزنامه فرهیختگان ـ ۲۹مرداد
عجایب فساد ۹۲ هزار میلیاردی یقه‌سفیدها در فولاد مبارکه

تخلف ۵۷هزار میلیارد تومانی در تولید و فروش

تخلف ۲۶هزار میلیارد تومانی در قرارداد

از تخلف ۷هزار میلیاردی تا پروژه‌کردن بورس!

پرداخت حقوق ماهیانه ۶۰ میلیونی برای مشاوران خیالی

استخدام سفارشی ۲۰۰ بازنشسته در فولاد مبارکه

۳ میلیارد تومان حقوق دریافتی ماهیانهٔ مدیرعامل!

بر اساس گزارش تحقیق و تفحص، شرکت فولاد مبارکه در مواردی اقدام به عقد قرارداد با اشخاص یا مجموعه‌های وابسته به ذی‌نفوذان سیاسی و اجتماعی کرده است.

موشکاف: دوستان ملاحظه کردید؟‌میگه حقوق دریافتی مدیرعاملش ماهیانهٔ ۳میلیارد تومن بوده. اگه حقوق یه کارگر رو ماهی سه میلیون نه، ۶میلیون تومن هم بگیریم یعنی ۵۰۰ برابرش میره تو جیب سگ و سیله‌های مفتخور عظما. حالا وضعیت بازنشسته‌های همین فولاد مبارکه رو ببینید که بعد عمری زحمت کشیدن حالا برای حقوق حداقلشون باید بیان تو خیابون:

اعتراض بازنشستگان فولاد مبارکه ـ ۳۰مرداد

موشکاف: از اون طرف بشنوید از جونورای استبل ولایت که بازی کی بود کی بود من نبودم راه‌انداختن و ببینین چه اشک تمساحی هم می‌ریزن:

آصفری عضو مجلس ارتجاع ـ۳۰مرداد
تورم بی‌سابقه و مسابقه ثروت‌اندوزی و گرانفروشی مردم را به ستوه آورده قیمت فزاینده و نامعقول کالاها بالاخص مواد غذایی و مایحتاج مردم هر روز بیش از پیش حجم سفره‌ها را کوچک کرده سؤال این است که آیا با وجود این همه دانشگاه و دانشکده‌های علوم اقتصادی در سراسر کشور نمی‌توان راه‌کار علمی برای کاهش تورم پیدا کرد؟

موشکاف: این هپلی هپو کردن آخوندا فقط مختص کارخونه‌ها نیست خرطومشون رو انداختن تو بانکها و خون ملتو د بمک! عنایت بفرمایین!

‌آخوند ذاکر عضو مجلس ارتجاع ـ ۳۰مرداد
ما ده میلیون تومان وام می‌دهیم تا ۳۰-۴۰ درصد از مردم پول می‌گیریم علتش این است که زاویه گرفتیم با اسلام ما یک وام تولید می‌گیریم ۹۰میلیون ۱۰۰میلیون طرف نهایتاً منجر میشه یا به خودکشی یا به زندان آیا این رویکرد رویکرد درستی ست؟ مردم زندگی آرامی ندارند آسایشی ندارند همه گرفتار این بانکها هستند زن و فرزند گرفتار این بانکها هستند

موشکاف: اما با این مقر اومدنا نمیتونن خودشونو درببرن. اینطوری خودشون روی آتیشی که برپا کردن بنزین می‌ریزن. ملت هم ساکت نمی‌شینن حقشونو از حلقومتون می‌کشن بیرون. همه تونو رپتو پتو می‌کنن. مرحمت زیاد دوستان.
مطالب مرتبط
موشکاف ۳۰مرداد۱۴۰۱ ـ امام جمعه های عظما این هفته تا دلتون بخواد عرعر کردن و عربده کشیدن و به همدیگه هشدار دادن
جامعه‌یی فقرزده و اختلاس ۹۲هزار میلیاردی
لطفا به اشتراک بگذارید: