موشکاف ۲شهریور۱۴۰۱ ـ ببینید نوه دجال به بهانه خوندن فرمان حضرت علی به مالک اشتر چه حالی از خبیثی و عظما می گیره

ببینید نوه دجال به بهانه خوندن فرمان حضرت علی به مالک اشتر چه حالی از خبیثی و عظما می گیره ـ موشکاف ۱۲هریور۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه دوستان عزیز و بامرام! وقتی می‌گیم تو نظام ولایت سگ صاحبشو نمی‌شناسه یعنی بالا و پایین و چپ و راستش همینطوری در حال پاچه‌گیری از همدیگن. درون و بیرون باند هم نداره. هاهاها. ملاحظه بفرمایید نوهٔ دجال به بهانهٔ خوندن فرمان حضرت علی به مالک اشتر چه حالی از خبیثی و عظما می‌گیره:

‌سخنرانی حسن خمینی در قبر خمینی ـ ۱شهریور
با نهی غلیظ و شدید می‌فرمایند داخل نکن در حلقه مشاورانت بخیل رو. بخیلی که فضل رو از تو و از مردم بر می‌گردونه. به بیان امروزی هر آن چیزی است که موجب رفاه مردم میشه. هر کسی که ریشه در بخل داره و مانع رفاه میشه. هر صفتی که مانع بهتر شدن زندگی مردم بشه اگر چنین صفتی در مشاوری تصمیم‌سازی یا مجری ای هست.

موشکاف: اینطوریه که نوه خمینی ملعون چشم تو چشم خبیثی وایساده و همینجوری سیخ و سمبه اس که میزنه به پک و پهلوی خبیثی و عظما. که بابا اینا کی‌ان که روی کار آوردین یه مشت دزد و مال مردم خور!

اما دعوا به همینجا ختم نمیشه. از اون طرف مجلس هم بعد از دولت و همزمان با دولت افتاده به جون قضاییه عظما.

‌قادری ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۱شهریور
ما با قوه قضاییه همآهنگی می‌کنیم جلسات همآهنگی داریم خب توی این جلسات همآهنگی چه می‌گذرد؟ اگر کوچکترین مسأله ما نتوانیم با قوه قضایه همآهنگ بکنیم و بنا باشد هر موردی که ما مصوب می‌کنیم دستگاه مربوطه قوه قضاییه قوه مجریه به این بهانه که قانون روشن نیست عمل نکنند خب تمام وقت ما باید دقیقاً بر این باشه که دوباره بیاییم مرتب استفساریه و نمی‌دانم این چیزها مطرح کنیم.

موشکاف: از اون طرف تو خود استبل ولایت هم دعواست. دعوا سر چیه؟ سر لحاف ملا... یعنی سر هپلی هپو کردن مال و اموال مردم:

صباغیان و قالیباف ـ مجلس ارتجاع ـ ۱شهریور
اصلا آیا بانک مرکزی هدفش کاهش سود بانکی هست یا خیر؟ اینجا ما آمدیم پیشنهاد دادیم که بانک‌های ما ظرف دهسال هم هدف حذف ربا که امروز بانک‌های ما دچارش هستند ما چه بگوییم چه نگوییم چه اعتراف بکنیم و چه نکنیم اینها دارند سود می‌گیرند رباء می‌گیرند

قالیباف: اجازه بدهید آقای صباغیان من این نکته را چون جنابعالی این طرح داره این روزها مطرح میشه جنابعالی با هر پیشنهادی مرتب این موضوع را تأکید می‌کنید که بانک‌های ما دارند رباء می‌گیرند این حرف درست نیست که از بلندگوی جمهوری اسلامی در مجلس جنابعالی می‌فرمایید رباء می‌گیرند این حرف صحیح نیست. این حرف اشتباهه

موشکاف: ملاحظه کردید؟ مجلس و دولت و قضاییه و نوه خمینی و اصلاح‌طلب و اصولگرا و حزب‌اللهی و... خلاصه همه دارن به همدیگه می‌پرن. این آخر و عاقبت نظام لکنتی ولایته. این یعنی رپتو پتو ردخور نداره. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱شهریور۱۴۰۱ ـ پاسدار خالیباف رفت جلسه آموزش و پرورش خالی ببنده اما بندو اساسی آب داد
مهم‌ترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه – سه‌شنبه ۴مرداد ۱۴۰۱
لطفا به اشتراک بگذارید: