موشکاف ۱۶شهریور۱۴۰۱ ـ رونمایی از وضعیت درام نظام ولایت در آستانه رپتو پتو شدن

رونمایی از وضعیت درام نظام ولایت در آستانه رپتو پتو شدن ـ موشکاف ۱۶شهریور۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه دوستای عزیز و رفقای با مرام! تلویزیون خامنه‌ای دیروز پریروزا یکی رو آورده بود که می‌گفت آخرین سفیر آخوندا تو شوروی بوده. بعد این طرف می‌خواست دلایل فروپاشی شوروی رو بگه اما ناخودآگاه آدرس نظام ولایت رو داد. هاهاها

ناصر نوبری آخرین سفیر رژیم در شوروی:

وقتی که نظام دولت مدار بشود متمرکز بشود پر از رشوه‌خواری می‌شود پر از فساد می‌شود پر از زد و بند می‌شود حالا حساب کنید توی این نظام که سرتاسرش همه چیز دولتی هست یعنی هیچ قسمت خصوصی ندارد چقدر توی آن زد و بند است چقدر توی آن فساد است چقدر تویش رشوه است بعد اتومات این نظام چه عناصری را رو می‌آورد عناصر با لیاقت کمتر برعکس شایسته‌سالاری در این نظام رو میاید افرادی که چاپلوسند اینها می‌آیند رشد می‌کنند در مصادر قرار می‌گیرند.

موشکاف: اوه اوه اوه... نظام ولایت که پر از این پاچه خوارها و چاپلوس هاس. یه نمونه رو ملاحظه بفرمایید:

روزنامه جهان صنعت ـ۲۶مرداد ۱۴۰۱

شاهدیم که رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب جریان اصول‌گرا … مشغول تعریف و تمجید از عملکرد یک ساله دولت رئیسی نیز هستند! دائما دستاوردسازی کرده و از بهبود اوضاع مملکت می‌نویسند. یک روز از رشد اقتصادی‌، یک روز از افزایش صادرات، یک روز از فروش نفت و گرفتن پول آن و…‌؛ خلاصه هر روز به‌نحوی تلاش می‌کنند که افکار عمومی را به این‌که اوضاع فعلی اگر کاملاً هم گل و بلبل نباشد، در مسیر آن است؛ متقاعد کنند!

موشکاف: این داستان تعریف و تمجید از رئیسی بود این هم تعریف و تمجید از عظما و بچه اش:

تاجزاده امام جمعه خامنه‌ای در بهارستان ـ ۱۳شهریور

اگر فرزند رهبری مدظله را مجلس خبرگان رهبری به‌عنوان رهبر آینده انتخاب کند آیا این حکومت موروثی است؟ ابداً و اصلاً در قانون شرایط رهبری فرزند رهبر سابق بودن نیست نگفته که رهبر بعدی و لاحق حتماً باید فرزند رهبری باشه اما آیا منعی دارد که اگر همچین اتفاقی افتاد؟ منعی در قانون هست؟ اصلاً و ابداً ملاک شرایط ذکر شده بر انتخاب رهبری باید فقیه باشد باید مدیر باشد باید مدبر باشد مخالف هوا باشد.

کارشناس: کارشناس تی وی ریش یا همون سفیر سابق عظما یه جمله دیگه هم گفت که بدجوری خودشو انداخت تو هچل:

ناصر نوبری آخرین سفیر رژیم در شوروی

یعنی افراد کار آمد با هوش کم کم کنار می‌مانند افراد ضعیف به‌قول خودمان منگول بیشتر می‌آیند بالا به‌قول خودمان کسانی که چاپلوسند پاچه خوارند اینها می‌آیند رشد می‌کنند توی سیستم پس ببیند همه اینها را در نظر بگیرید.

موشکاف: بعلللللله. همه رو در نظر می‌گیریم. وقتی منگولها بیان روی کار، تکلیف نخبه‌ها چی میشه؟ جواب رو از روزنامه‌های خودشون بشنوید:

روزنامه جمهوری اسلامی ـ۷شهریور ۱۴۰۱

فرار مغزها از کشور هر روز سرعت بیشتری پیدا می‌کند کماین‌که گستره آن هم در حال افزایش یافتن است... این روند به نخبگان و پزشکان اختصاص ندارد به‌طوری‌که حتی سرمایه گذاران هم در حال ترک کردن کشور هستند.

موشکاف: به این می‌گن رونمایی از وضعیت درام نظام ولایت در آستانه رپتو پتو شدن. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۵شهریور۱۴۰۱ ـ خامنه‌ای و رئیسی دستشون تا کتف تو جیب ملت است
لاین ـ پاسخ مردم به خبرگان خامنه‌ای چیست؟
لطفا به اشتراک بگذارید: