موشکاف ـ جنتی لعنتی حرفایی زد که هم کفر بود و هم سوژه خنده

چند روز پیشا نمیرالدوله نظام یعنی همون جنتی لعنتی حرفایی زد که هم کفر بود و هم سوژه خنده ـ موشکاف ۲۱شهریور۱۴۰۱
موشکاف: سلام به دوستای عزیز و رفقای با مرام! چند روز پیشا نمیرالدوله نظام یعنی همون جنتی لعنتی حرفایی زد که هم کفر بود و هم سوژه خنده. ملاحظه بفرمایید:
آخوند جنتی- سایت شرق رژیم- ۱۶شهریور
امام خمینی(س) را می توانیم در ردیف انبیاء بنی اسرائیل بدانیم؛ البته انبیاء بنی اسرائیل درجات متفاوتی داشته اند و همگی در یک درجه نبوده اند
آنچنان که امام به نسل ما معرفی شده، به نسل نو معرفی نشده است. در دانشگاه های ما باید کلاس «امام شناسی» تشکیل شود تا امام را مثل نسل اول بشناسند.
موشکاف: حالا اگه سئوالتون شده که تو کلاس امام شناسیشون چی میخوان درس بدن این یکی رو ملاحظه بفرمایید:
از ابتدا

خمینی: «اگر ما از اول انقلابی عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم، و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم و رؤسای آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزبهای فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم و رؤسای آنها را به سزای خود رسانده بودیم و
چوبه‌های دار را در میدانهای بزرگ برپا کرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم‌این زحمتها پیش نمی‌آمد».
موشکاف: بعله! بندة موشکاف هم خیلی موافقم که این کلاس خمینی‌شناسی را هر چه زودتر برای عموم جوونای جدید و حتی جوونای قدیم هم بذارین تا اونایی که اون هیولا رو ندیده‌ن، ببینن و اونایی هم که یادشون رفته یادشون بیاد که اون چه هیولایی بود و از اول چه نقشه‌هایی برای مردم ایران تو کله‌ش بود
اما رفقا اینطور که پیداس شعار مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی بدجوری آخوندا رو ناکار کرده. بخاطر همین هم هست که از یه طرف جنتی لعنتی پیشنهاد کلاس امام شناسی میده. از اون طرف پاسداراش مقر میان که ملت تا کجا از خمینی و خامنه ای متنفرن:‌

پاسدار جوانی معاون سیاسی سپاه- ۱۹شهریور
دشمن امروزه با برجسته کردن برخی از مشکلات و گرانی و برخی از مفاسدی که وجود داره، دارد القاء می کند که بابا قبل از انقلاب مردم در رفاه و آسایش بودند، نه گرانی بود نه این تورمی وجود داشت و اساسا امام اشتباه کرد انقلاب کرد. اینکه بعضی ها می گویند انقلاب چه دستاوردی داشته.
موشکاف:‌ وقتی خمینی رو اینطوری مچاله می کنن، تکلیف خامنه ای هم دیگه روشنه. ببینید چطوری مقر میان و میگن عظما ورشکسته شده:
روزنامه جمهوری اسلامی- مسعود پزشکیان- ۱۴شهریور
ولایت زمانی می‌تواند در مملکت ما بماند که پشتوانه اجتماعی همچنان نسبت به حاکمیت قوی باشد. وقتی ما پشتوانه نداشته باشیم یعنی هیچی نداریم. کسانی که مدعی‌اند ولایت فقیه باید در جامعه اول و آخر حرف را بزند باید تلاش کنند که مردم از حاکمیت رضایت بیشتری داشته باشند.
موشکاف: البته مردم ایران که چهل ساله از عظما و امامش متنفرن. این حرفها برای خودی هاشونه که شر و شر در حال ریزشن و از خمینی ملعون و عظما قیچی شدن. هاهاها:
بله رفقا اینجوریاس. هرچی به زمان رپتو پتو شدن عظما نزدیک میشیم. این حرفا هم بیشتر میشه. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۰شهریور۱۴۰۱ ـ سر اربعین ، گوشای عظما را توی عراق بریدن
کرونای آخوندی - ورود شواری نگهبان به جنگ باندها
لطفا به اشتراک بگذارید: