موشکاف ۲۶شهریور۱۴۰۱ ـ دجالبازی عظما و رئیسی به اسم اربعین

دجالبازی عظما و رئیسی به اسم اربعین ـ موشکاف ۲۶شهریور۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه دوستان و رفقای گرام و با مرام!...عظما و رئیسی نقشه کشیده بودن که به اسم اربعین حسابی دجالبازی راه بیاندازن و بادکنک اقتدار هوا کنن اما هرچی رشته بودن پنبه شد فضاحت کارناوالشون عالمگیر شد. حالا ببینید سگ و سیله های عظما از غصه این شکست و رسوایی چه عمامه ای بر زمین میزنن:

آخوند فلاحتی امام جمعه خامنه ای در رشت- ۱۹شهریور
شما همین اربعین را ببینید این خبرگزاریهای جهانی آسوشیتدپرس فاکس نیوز بی بی سی لندن چی چی خفه خون گرفته اند اما چهارتا آدم در یک جا کف و سوت می زنند میگویند ایران تمام شد انقلاب را برگردانید این جمعیت عظیم میلیونی با پای پیاده دلداده برای حسین اجتماع میکنند هیچی نمی گویند اینها شیطان هستند توی دنیا این خبرگزاریها
موشکاف:‌ این طرف طلبکار رسانه های بین المللیه که چرا کارناوال مفتضح عظما رو حلوا حلوا نکردن. حالا امام جمعه بعدی عظما رو ببینید که یه سور به این یکی میزنه و اینطوری میگه:


آخوند شاکری امام جمعه خامنه ای در اردکان- ۲۵ شهریور
دشمنان ما معاندان میخواهند این حماسه بزرگ را کم جلو بدهند این رویداد عظیم را نادیده بگیرند در رسانه هایشان هم این کارها را انجام میدهند چهار تا مشکل و عیب که وجود داره پر رنگ کنند بزرگ جلوه بدهند کار اونها این است ما در میدان دشمن بازی نکنیم کی میتواند بگه بیست میلیون جمعیت بروند یک جا جمع بشوند و پیاده روی کنند در عرض 15 روز چهار تا مشکل وجود نداره؟

موشکاف: بله دیگه نظام ولایت همینه. این بلاهایی که توعراق سر زوار بیچاره آوردن و اون تعداد کشته از گرما و تشنگی و خوابیدن توی آشغالا و اینا که از نظر این جماعت چیزی نیست؟ اونچه که براشون مهمه فقط و فقط بازارگرمی برای عظماس. این که حالا چه بلایی سر ملت میاد، بی‌خیالشن این وضعیت صدای روزنومه‌های خودشونم در آورده:‌

روزنامه حکومتی اعتماد- ۲۴شهریور
عراق مثل هر جای دیگری، ظرفیت محدودی برای پذیرش زایر و مسافر دارد. اما آنچه اتفاق افتاد، تبلیغ و دعوت حداکثری و بی‌حساب و کتاب برای سفر به این کشور و عتبات بود...درباره زمان جنگ هم روایت‌هایی که در سال‌های اخیر منتشر شده نشان می‌دهد که چقدر جان آدمی برای برخی افراد و نگرش‌ها ارزان است. حاصل همین رویکرد است که سال‌هاست یکی از بالاترین نرخ‌های اعدام در جهان را داریم. گویی جان و کرامت آدمی در انتهای لیست ارزش‌ها و ملاحظات آنها قرار دارد.
موشکاف:‌ بله دوستان! حالا علاوه بر اینکه بادکنک اقتدار عظما ترکیده باید حساب این فضاحتها رو هم پس بده. حالا روزنامه های حکومتی هم تو سرش میزنن. اگه اینا از علائم رپتو پتو شدن عظما نیست پس چیه؟ مرحمت زیاد دوستان.
دجالبازی عظما و رئیسی به اسم اربعین
مطالب مرتبط
موشکاف ۲۵شهریور۱۴۰۱ ـ تلویزیون خامنه‌ای پس پریروزا یه خبر نیمبند داد
پروپاگاندای تبلیغاتی فضاحت‌بار خامنه‌ای-رئیسی در پروژه دجالگرانه راهپیمایی اربعین
لطفا به اشتراک بگذارید: