موشکاف ۴مهر۱۴۰۱ ـ ترس نظام ولایت از قیام آفرینان

ترس نظام ولایت از قیام آفرینان ـ موشکاف ۴مهر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای شورشگر و دوستان بپا خاسته!‍ دست مریزاد به همه تون که این روزا عجب ایرانی درست کردید. ایران شعله‌ور!... ایران شورشی! ایران جنگنده. امشب هم موشکافی مونو با تصاویری از شهرهای شورشی شروع می‌کنیم.

موشکاف: دمتون گرم! عظما رو حسابی مچاله کردید! این عظمای پابگور فکر کرده با قطع کردن اینترنت و راه‌انداختن گله‌های سگ و سیله هاش میتونه حریف این مردم بشه. ببینید چه نمایش مسخره‌ای راه انداختن:

موشکاف: هاهاهاها... آره بسوزید! تا جونتون دربیاد!... معلومه دشمنای نظام بدجوری هراسونتون کردن. تازه کجاشو دیدید؟ هاهاها... خبیثی هم تو نمایش مسخره‌اش حسابی از دشمنای نظام نالید.

خبرنگار شبکه سه رژیم: سازمانی که همین تو روزهای اخیر تو خیابانهای نیویورک شاهد این بودیم که آزادانه دارند فعالیت می‌کنند! آیا ایران قصد ندارد که یا رویکردش چی هستش که فراتر از صحبت‌های عمومی در جاهای مختلف اقدام واقعی و بنیادیی علیه این گروه تروریستی که داره اذیت می‌کنه و یادآور خاطرات جنایت بارشان علیه ملت ایران هست انجام انجام بده.

ابراهیم رئیسی: ببینید جریان تروریستی که در سال ۶۰ در جمهوری اسلامی ایران دست به ترور زد و اقدامات نظامی علیه جمهوری اسلامی انجام داد ۱۷ هزار نفر رو به‌شهادت رساند. رئیس‌جمهور را به‌شهادت رساند نخست‌وزیر رو چه اتفاقی افتاد که سازمانی که آنها به‌عنوان سازمان تروریستی اعلام کردند دو مرتبه این سازمان را با ان دارند همکاری می‌کنند و بعضی از عناصرش را در کشور خودتان جای دادند کشور آنها مأمن قرار گرفته و پناه قرار گرفته برای تروریستها این سؤالی است که از آنها وجود داره واقعاً چرا اگر مگر شما نمی‌گویید باید مقابله با تروریسم کرد با چه دلیلی و با چه حجتی کشور خودتونو را پایگاه کردید و مأمن کردید برای سازمانی که خود شما اعلام تروریست بودن آنها کردید خود شما به‌عنوان لیست سیاه را در لیست وارد کردید.

موشکاف: خبیثی اونقدر دستپاچه بود که آخرش می‌خواست یه فیلمی هم بازی کنه که مثلا حواسش به خبرنگارهای خانوم هست اما از اونجایی که هنرپیشه ناشی ایه یه چنین صحنه مسخره‌ای پیش اومد:

نشست آخوند رئیسی با رسانه ها ـ۳۱ شهریور

رئیسی: خانم سؤالی دارید بگید

مجری: اگر می خواهید سؤالات را مطرح بکنیم

رئیسی: بله ساعت چنده!؟؟

مجری برنامه: ساعت سه و سی پنج دقیقه است

رئیسی: من چون دیدار دارم با آقای دبیرکل سازمان ملل باید آن تایم اونجا باشم. متشکرم.

موشکاف: هاهاها. . بابا این جنگولک بازیا چیه؟ چی رو میخوای اثبات کنی؟ بدون این ادا و اطوارا هم معلومه که حسابی زهوارتون در رفته. هاهاها نه این ژستها نه اون سوز و گدازها و نه هیچ کدوم از دست و پا زدنهاتون دیگه فایده نداره. عظما رپتو پتو رو داشته باش که هر روز پرزورتر میشه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۳مهر۱۴۰۱ ـ رفقای شورشگر فک عظما رو حسابی اوردن پایین
گسترش قیام به ۱۵۴شهر، ۲۰۰شهید و ۱۰هزار دستگیری در ۱۰روز اول قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: