ایران شعله‌ور: آتش قیام خاموشی ندارد!

آتش قیام خاموشی ندارد!ـ ایران شعله‌ور ـ ۹مهر۱۴۰۱
روز، ۹مهرماه ۱۴۰۱، همزمان با اعتصاب و تظاهرات سراسری دانشجویان، دهها نقطه تهران به‌ویژه مناطق مرکزی شهر صحنه تظاهرات اقشار مختلف مردم بود. این تظاهرات و اعتصابات که در طول روز و به‌رغم سرکوب وحشیانه دو هفته اخیر صورت می‌گرفت، همراه با شعارهای کوبنده، «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر» نشان داد که شعله قیام تا سرنگونی رژیم آخوندی زبانه می‌کشد و فروزانتر می‌شود.

جنگ و گریز خیابانی در تهران در بسیاری از مناطق مانند خیابانهای جمالزاده، بولوار کشاورز، پاستور، جمهوری، انقلاب، کارگر شمالی، نارمک، تهرانپارس، نازی‌آباد، خانی آباد، افسریه، خیابان نبرد، میدان شهدا، سرآسیاب و میدان امام حسین گزارش‌شده است.
حوالی ظهر امروز رژیم درمانده آخوندی در وحشت از گسترش تظاهرات گشت هوایی هلیکوپتر راه انداخته است.
جوانان در خیابان جمهوری با بستن مسیر خودروها با شعار «مجتبی بمیری، رهبری‌رو نبینی» تظاهرات کردند. در خیابان کارگر تظاهر کنندگان شعار می‌دادند، «این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت». در میدان انقلاب جمعیت زیادی شعار «مرگ بر دیکتاتور» می‌دادند. در سعادت آباد، شعار مردم و جوانان، «از زاهدان تا تهران، جانم فدای ایران» بود. در چهارراه طالقانی، تجمع بزرگ جوانان و مردم شکل گرفت.
در خیابان نادری، جوانان شورشی با نیروهای سرکوبگر درگیر شدند. در بزرگمهر و نادری، جوانان با سنگ به مقابله با مزدورانی که به تظاهر کنندگان حمله کرده بودند پرداختند. در جمال‌زاده جمعیت بزرگی شعار می‌دادند «مرگ بر ستمگر نه شاه می‌خوایم نه رهبر»، در لاله‌زار تظاهر کنندگان شعار می‌دادند «امسال سال خونه، سیدعلی سرنگونه». در شهر قدس نیز مردم تظاهرات کرده و شعارهای ضدحکومتی دادند.
در علاءالدین تهران مزدوران سرکوبگر رژیم با پرتاب گاز اشک‌آور تلاش کردند مانع تظاهرات شوند.
در بلوار کشاورز، جمعیت شعار می‌دادند، «ایرانی باغیرت حمایت حمایت» و «مرگ بر دیکتاتور». جمعیت زیادی نیز در مقابل دانشگاه تهران شعار «توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه» و «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» سردادند.
مطالب مرتبط
ایران شعله‌ور: بار دیگر زنان پیشتاز تغییرات دگرگون کننده هستند
خیزش مردم در نقاط مختلف پایتخت در شانزدهمین روز قیام سراسری با شعارهای از زاهدان تا تهران جانم فدای ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: