تکرار صحنه‌های دردناک هتک حرمت و تعرض مزدوران خامنه‌ای به زنان

منبعد پاسخ بی‌محابا و قاطع در صحنه! ـ تکرار صحنه‌های دردناک هتک حرمت و تعرض مزدوران خامنه‌ای به زنان میهنمان ـ ۲۷مهر۱۴۰۱
در دو روز گذشته فضای مجازی و رسانه‌های ایرانی و غیرایرانی، صفحات بازخورد گستردهٔ واکنش‌های مردمی علیه این جنایت و هتک حرمت بوده‌اند. حجم سنگین و گستردهٔ تنفر و خشم علیه نظام فاسد زن‌ستیز، دستگاه تبلیغاتی آخوندی را وادار به ماله‌کشی نمود تا آن را «اقدام یک فرد» جلوه دهد! این در حالی است که تمام ویدئوهای انتشاریافته از این صحنه، نشان می‌دهند که چندین مأمور حکومتی حضور دارند و حتی سه نفر از آنان، زنی را که فریاد می‌زند، بر روی زمین می‌کشند.

حتی این مستند‌های ضدبشریِ ثبت‌شده، مانع از حداکثر دجالیت و ماله‌کشی جنایت توسط مقامات رژیم آخوندی نشده‌اند تا باز هم نیروهای امنیتی نظام را غسل تعمید ندهند. معاون رئیسی جلاد در امور زنان به حمایت از «نیروی مدافع امنیت کشور» درآمده است و دربارهٔ همین ویدئوی معرف جنایات «مدافعان امنیت» علیه زن شریف ایرانی، می‌گوید: «این امر نباید به کلیت نیرویی که مدافع امنیت کشور است و دلسوزانه از جان و ناموس مردم دفاع می‌کند، خدشه وارد کند»!

کدام مقام و ارگان حکومت جمهوری اسلامی می‌تواند با حداکثر دجالیت و دروغ و ماله‌کشی، از پس خاطرات میلیون‌ها ایرانی در طی ۴۳سال گذشته برآید که هر یک شاهد هزاران‌بارهٔ تعدی‌ها و هتک حرمتها علیه دختر و زن ایرانی بوده‌اند؟ میلیون‌ها ایرانی تجربه کرده‌اند که تمامیِ جنایات نظام ولایت فقیه علیه زن ایرانی، جریانی سیستماتیک با کلاهک و رویکرد سیاسی ـ ایدئولوژیک بوده است و ادامه دارد.

مطالب مرتبط
خامنه‌ای: غلط می‌کند کسی فکر کندن درخت تناور جمهوری اسلامی را بکند
یک هتک حرمت؛ فوران مجازات اتودینامیک زن‌ستیزی
لطفا به اشتراک بگذارید: