موشکاف ۲۶مهر۱۴۰۱ ـ تداوم قیام و ترس و وحشت عظما و مزدورانش

تداوم قیام و ترس و وحشت عظما و مزدورانش ـ موشکاف ۲۶مهر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و زنان شیر و مردای جنگنده! این روزا عظما و سگ و سیله‌هاش از یه طرف ترسون و هراسونن و از طرف دیگه هم با صدای لرزون هی میگن همه چی تموم شد. همه چی تموم شد:

پاسدار حسن کرمی ـ سرکرده یگان ویژه پلیس ـ ۲۳مهر

بنده فروکش کردن ناآرامی‌ها را دوم مهرماه اعلام کردم؛ چرا که پلیس ویژه‌ این توانمندی را دارد که این‌گونه حوادث را در بعد پلیسی و امنیتی در کمتر از ۶_۵ روز جمع کند؛ اگر‌ چه حواشی و تبعات آن شاید مدتی طول بکشد اما آنچه مربوط به یگان ویژه در ناآرامی‌های اخیر است، باید گفت که قضیه جمع شده و پایان یافته است.

موشکاف: ابله از یه طرف می‌گه فروکش کرد و جمع شد، از طرف دیگه می‌گه حواشی او مدتی طول می‌کشه! به همین خیال باش. اونی که در حال جمع شدنه تخت عظماس. اونی که داره پایان پیدا می‌کنه بخت عظماس. انقلاب مردم ایران تازه شروع شده. ببینید این یارو پاسدار قمپز چطوری داره خودشو به در و دیوار میزنه:

‌پاسدار سلامی ـ ۲۵مهر

دشمن با امواج از فضاهای رسانه‌یی نفوذ می‌کنند به این دلیل است که او در میدان جنگ حقیقی با شما شکست‌خورده است او فضای مجازی را برای جنگ انتخاب کرده است می‌خواهد جوانان ما را از دین و انقلاب و نظام و تاریخ و هویتش دور کند می‌بینید جوانان ما از جنس شما بی‌اعتنا به هیاهوهای دشمن چگونه به دشمن پاسخ دندان شکن دادند آن عده قلیلی هم که فریب‌خورده‌اند مطمئن هستیم حقیقت را خواهند یافت.

موشکاف: هاهاها... بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد. جوونا حقیقتو دریافتن اساسی هم دریافتن این مال الآن هم نیست. چهل و سه سال پیشینه داره. ایناها... حرف خودتونه:

آخوند تقی باقری امام جمعه خامنه‌ای در کبودرآهنگ ـ ۲۴مهر

ایجاد اغتشاش در جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان خارجی و نامحرمان و نااهلان داخلی پدیده جدیدی نیست حدودا این اغتشاشات قدمت چهل و سه ساله را دارد.

موشکاف: همین یارو از اون طرف مقر میاد که نظامشون آش و لاشه و سگ صاحابشو نمی‌شناسه. هاهاها

آخوند تقی باقری امام جمعه خامنه‌ای در کبودرآهنگ ـ ۲۴مهر

ثالثا بعضی مسئولانی هستند که به بدنه دولت مردمی وارد شدند ولی خنجر از پشت می‌زنند مثلا اونهایی که صراحتاً می‌گویند که اگر مردم نخواهند امر به معروف و نهی از منکر بشوند چه کسانی را باید ببینند اینها از مردم جدا هستند.

موشکاف: بفرمایید این هم از دولت یکدستی که زیر ضرب قیام زهوارش در رفته و پیچاش شل شده و داره به فنا میره. به این میگن ضرب شست قیام آفرینا که عظما و سگ و سیله هاشو اساسی هراسون کرده و خودشون هم موندن که چه خاکی به سرشون بریزن. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۵مهر۱۴۰۱ ـ ترس و وحشت عظما و دار و دسته‌اش از سرنگونی
نسلی که کابوس ملاها شد
لطفا به اشتراک بگذارید: