موشکاف ۳۰مهر۱۴۰۱ ـ هر شب آتش بپا می‌کنند در شهرهای میهن

هر شب آتش بپا می‌کنند در شهرهای میهن ـ موشکاف ۳۰مهر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان شورشی! دم همگی گرم. دستمریزاد به همه اونایی که این روزا سنگ تموم میذارن و هرشب آتیش بپا می‌کنن. آخوندا هی میخوان بگن همه چی تموم شده اما باز بساطشون رو به هم می‌زنید و رشته‌هاشون رو پنبه می‌کنید:

آخوند احمد خاتمی ـ امام جمعه خامنه‌ای در تهران ـ ۲۹مهر

بحمدالله وزیر محترم کشور اعلام کردند که اغتشاشات به پایان رسیده! اغتشاشات فتنه ۷۸ اغتشاشات فتنه ۸۸ اغتشاشات فتنه ۹۸ و مسائل مربوط به بنزین و این اغتشاشات، اغتشاشات ۱۴۰۱ خوابهای فراوانی علیه ملت بزرگ دیده بودند ولی همه این خوابها آشفته شد، به هیچ‌یک از اهدافی که دشمنان داشتند نرسیدند.

موشکاف: ئهههههههه؟! به پایان رسیده؟ اگه به پایان رسیده پس این صداها تو خیابون چیه؟ پس این آتیشا چیه؟

موشکاف: آخه خرچنگ ولایت! اگه به پایان رسیده پس چرا این قذه جلز و ولز می‌کنی؟

آخوند احمد خاتمی ـ امام جمعه خامنه‌ای در تهران ـ ۲۹مهر

سخن این است که تا کی این شیطنت ها ادامه دارد؟ تا وقتی که ما پای دین وایستادیم این شیطنت ها ادامه دارد

موشکاف: دددی دی دی. . تو که گفتی وزیر کشور گفته به پایان رسیده. پس چرا حالا می‌گی ادامه داره؟ فلکزدهٔ زبون بسته پاک آب و روغن قاطی کرده! البته قبل از تو هم اون یارو پاسدار آش و لاش هم همینو گفته بود اما تو پوزی خورد:

پاسدار حسن کرمی ـ سرکرده یگان ویژه پلیس ـ ۲۳مهر

بنده فروکش کردن ناآرامی‌ها را دوم مهرماه اعلام کردم؛ چرا که پلیس ویژه‌ این توانمندی را دارد که این‌گونه حوادث را در بعد پلیسی و امنیتی در کمتر از ۶_۵ روز جمع کند؛ اگر‌چه حواشی و تبعات آن شاید مدتی طول بکشد اما آنچه مربوط به یگان ویژه در ناآرامی‌های اخیر است، باید گفت که قضیه جمع شده و پایان یافته است.

موشکاف: هاهاها. . اینا میخوان با این حرفا به پاسداری شرشر شده و بسیجیای وارفته روحیه بدن اما خودشون هم میدونن فایده‌ای نداره هر چقدر هم بگن تموم شده وقتی پاسداره و بسیجیه میره کف خیابون و با آتیش جوونا مواجه میشه، گوشی دستش میاد و می‌فهمه که این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست هاهاها مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۹مهر ـ ذکر مصیبت بعد از کوبیدن دانشجویان بر عمامه عظما
سی و هشتمین روز قیام سراسری - جوانان دلیر همدان پایگاه بسیج ضدمردمی را با کوکتل درهم کوبیدند + توئیت خانم مریم رجوی
لطفا به اشتراک بگذارید: