موشکاف ۴آبان ـ بچه‌های خواجه نصیر، سخنگوی خبیثی رو سکه یه پول کردن

بچه‌های خواجه نصیر، سخنگوی خبیثی رو سکه یه پول کردن ـ موشکاف ۴آبان۱۴۰۱
موشکاف:‌ سلام به همه رفقای با مرام بخصوص دانشجوهای جنگنده! بعد از اینکه بچه های خواجه نصیر، سخنگوی خبیثی رو سکه یه پول کردن، تلویزیون عظما یه برنامه گذاشت تا ببینه طرف بعد از تو پوزی ای که خورده میخواد چیکار کنه؟
بهادری جهرمی سخنگوی دولت رئیسی جلاد- تلویزیون رژیم- 2 آبان

مجری:‌این حضور سخنگوی دولت در دانشگاهها باز هم ادامه داره ؟ یا با توجه به اتفاقاتی که افتاد دیگه عطایش را به لقائش بخشیدیم ؟
جهرمی:‌حتما ادامه داره اتفاقات ببین هر کسی که فضای دانشگاهی را البته بشناسد ما خودمان از فضای دانشجویی هر چی یادمان می آید فضای دانشگاهی پرشور بوده سعی میکنند این ضد ارزشها و این روش ها را تبلیغ و ترویج کنند توی رسانه های معاند یک مقداری طبیعتا یک تاثیر موقتی میگذارد و زود گذر خواهد بود حتما گفتمان گفتگو گفتمان تبادل نظر و اظهار نظرهای دو طرفه حتما گفتمان پیروزی ست.
موشکاف:‌ رو که نیست سنگ پای قزوین پیشش از خجالت آب می‌شه. بعد از این مصاحبه بود که طرف بلند شد رفت دانشگاه قم. اونجا هم دانشجوها حسابی از خجالتش در اومدن:
شعار دانشجویان دانشگاه قم علیه بهادری جهرمی- 3 آبان
شعار آزادی آزادی آزادی.
موشکاف:‌ گفتگو با قاتلی که خنجرو گذاشته رو گلوت هم از اون حرفاست ها! حروم لمه‌ها، این آخوندای قاتل از یه طرف می گیرن و می برن و می کشن از اون طرف فیگور گفتگو می گیرن و با این نمایشها میخوان رو آتیش قیام آب بریزن:

سایت جماران- هادی خامنه ای- 3 آبان
مسیر ما مشخص است، چاره‌ای جز گفتگوی جدی و هدفمند در چارچوب مسائل کشور و منافع ملی نداریم؛ وقتی از گفتگو صحبت می‌شود، یعنی همه آماده شنیدن حرف دیگری باشند، ولو اینکه سخن او تلخ باشد.
موشکاف:‌ یکی نیست به این داداش عظما بگه از کی تا حالا آماده شنیدن حرف بقیه شدی؟ نکنه از همون زمان که بازجو بودی؟ شاید هم از وقتی فهمیدی صندلی داداشت لق شده و داره کله پا میشه؟
‌جلالزاده عضو مجلس ارتجاع- 2 آبان
ما حساب مردم معترض حساب اونهایی که میخواهند گفتگو بکنند و یکسری اعتراضات مدنی دارند قطعا با اغتشاشگران این را ما جدا میدانیم هر کسی خیابان آمده ما قطعا انگ اغتشاشگران را بهش نمیزنیم.
موشکاف: اما مردم حساب هیچکدوم از شما رو جدا نمی کنن. همه تون سر و ته یک کرباسین و باید همُه با هم رپتو پتو بشید. گفتگو هم تو سرتون بخوره. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۳آبان ـ آفرین به دانشجویان که بساط بهادری جهرمی را به هم زدند
دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر خطاب به سخنگوی رئیسی جلاد: «سخنگو برو گمشو» و «مهمون قاتل نمیخوایم»
لطفا به اشتراک بگذارید: