تفنن جدید در ایران: عمامه‌پرانی در سرتاسر کشور باب شد!

عمامه‌پرانی در سرتاسر کشور باب شد! ـ تفنن جدید در ایران ـ ۷آبان۱۴۰۱
آخوند حسین طائب که در ماجرای کشف فساد و ناکارآمدی اطلاعات سپاه پاسداران از قدرت برکنار و به مقام تشریفاتی «مشاور فرمانده کل سپاه» در دکهٔ ترشی ولایت تنزل داده شد، اظهارات جالبی در مورد قیام سراسری دارد. این اظهارات بیش و پیش از آن‌که فلاکت مافوق تصور توتالیتاریسم دینی را برملا نماید، پرت و پلاگویی و بلاهت عمامه‌داران در حال سقوط را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد مشاعرباختگی مقام عظمای ولایت به مهره‌های هراسان و حتی از درجهٔ اعتبار ساقط شدهٔ قدرت نیز سرایت کرده است.

این آخوند دست در خون و فاسد امنیتی بنا به روش نخ‌نمای دیکتاتورها و سلف پیشین خود و اربابش، انقلاب دمکراتیک مردم ایران برای خلاصی از استبداد دینی را به «آمریکا، انگلیس و اسراییل» ربط می‌دهد:

«بر اساس اجماع دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی از اردیبهشت ۱۴٠۱ آمریکایی‌ها، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس دنبال بودند که سال۱۴٠۱ را سال اغتشاش در ایران قرار دهند و این برآورد برای مسئولان گزارش‌شده بود» (انتخاب. ۲۸مهر ۱۴۰۱).

چرا؟

ـ زیرا ایران تحت نعلین آخوندها به یک ابر قدرت در ردیف چین و روسیه تبدیل شده است!

«هدف دشمنان این است که قدرت جمهوری اسلامی را مهار کنند و می‌گویند جمهوری اسلامی در روند جهانی در حال قدرت یافتن است و این قدرتمندی مدل حکمرانی جدید در جهان ایجاد کرده و دموکراسی غرب را به چالش کشیده است پس باید آن را تضعیف کرد» (همان منبع).
این رطب و یابس به‌هم بافتن‌ها در حالی است که مردم و جوانان شورشی با پرداخت بهای گزاف در خیابانهای ایران، ارگانها و دولتهای غربی را ناگزیر به شگفتی و حمایت از قیام مرد ایران برانگیختند.

قورباغهٔ ابوعطاخوان نظام در تبیین چرایی و چگونگی قیام سراسری و خاموشی‌ناپذیر بودن آن استدلال جالبی دارد

مطالب مرتبط
بعد از روحیه دادن به بسیجیها : سلامی نزد خامنه‌ای رفت تا بگوید نگران نباش!
ابوعطا خوانی یک قورباغهٔ معزول امنیتی در آب سربالا
لطفا به اشتراک بگذارید: