کار از کار گذشت: مردم به قدرت خود باور کردند!

مردم به قدرت خود باور کردند ـ کار از کار گذشت ـ ۱۸آبان۱۴۰۱
یکی از ویژگیهای بنیادی و منحصر به‌فرد نظام ضدمردمی ولایت فقیه، از ابتدای به قدرت رسیدنش دروغ و دجالیت بوده است. بنیانگذار این نظام فاسد، خمینی ملعون که می‌گفت حفظ نظامش اوجب واجبات است، برای فریفتن و سوءاستفاده هر چه بیشتر از هوادارانش هرکجا که نیازش می‌شد در استفاده از این دجالیت تردیدی به خود راه نمی‌داد.
به‌طور مثال برای برانگیختن و بسیج نیروهایش علیه مجاهدین، ابتدا مجاهدین را منافقین نامید و بعد می‌گفت اینها خرمنهای کشاورزان را آتش می‌زنند، اینها می‌خواهند اسلام نباشد، آمریکا بر مقدرات ما حاکم شود.
جنگ ضدمیهنی ۸ساله با عراق را که خودش زمینه‌سازی کرده بود با دجالگری بی‌مانند دفاع مقدس نامید و برای مشروع کردن جنگ با دولت سابق عراق، حکومت آن را رژیم عفلقی و تکریتی و صهیونیستی نامید و با همین عوام‌فریبی‌ها صدها هزار نفر از اتباع ایران را به کام مرگ فرستاد.
این در حالی بود که در افشای ماجرای «ایران‌گیت» یا «ایران‌کنترا»، معلوم شد که رژیم آخوندی از اسراییل (یا به‌قول خودش از رژیم صهیونیستی) اسلحه می‌خریده است.
بعد از مرگ دجال ضدبشر، جانشینش خامنه‌ای و نظام بجا مانده از او در تمامیتش، همین رویه را ادامه دادند. یک نمونه از این دجالگریهای نظام آخوندی این بود که در سال۱۳۷۳ به‌منظور بدنام کردن مجاهدین و شیطان‌سازی علیه آنها و برای مقابله با فعالیت‌های مریم رجوی، به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در فرانسه، حرم امام رضا را منفجر کرد
روحانیان مسیحی را به‌قتل رساند و مثله کرد و همه را به گردن مجاهدین انداخت و با تمام دستگاه تبلیغاتی‌اش، پشت جا انداختن و ثبت این اقدام ننگین و ضدانسانی به نام مجاهدین رفت و در این میان مجاهدین بودند که در سانسور و بایکوت خبری رژیم و قطع کامل ارتباطشان با مردم ایران توسط رژیم، باید اثبات می‌کردند که چنین اقدام شنیعی را مرتکب نشده‌اند و این کار، کار خود نظام آخوندی و اطلاعات بدنامش است

مطالب مرتبط
دستورات اژه‌ای در رابطه با رسیدگی به پرونده انقلابیون
دروغ و عوام‌فریبی آخوندی، حربه رنگ باخته
لطفا به اشتراک بگذارید: