موشکاف ۲۰آبان۱۴۰۱ ـ سلام به اونایی که کنار مردم زاهدان ایستادن

سلام به اونایی که کنار مردم زاهدان ایستادن ـ موشکاف ۲۰آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه دوستان عزیز و رفقای با مرام خودم. سلام به همه اونهایی که کنار مردم زاهدان وایستادن و از دهها نقطه تهران تا ۲۳شهر کشور و دانشگاهها همینجوری مشت بود که از چپ و راست روونه فک و ملاج عظما کردن. حالا تو این اوضاع و احوال خبیثی رو ببینید که برای بسیجیهای وارفته روضه میخونه و میگه همه چی تموم شده.

رئیسی ـ ۱۹آبان۱۴۰۱:

ما یقین داریم هم‌چنانی که هم‌چنانی که سیاست تحریم شکست خورد سیاست بی‌ثبات سازی کشور هم شکست‌خورده و شکست خواهد خورد چقدر جفا کردید به این مردم در جریان منافقین ۱۷هزار از بهترینها را به‌شهادت رساندید رئیس جمهور نخست‌وزیر رئیس دیوان عالی کشور را بشهادت رساندید چه جنایتهایی که نکردید ولی درس عبرت نگرفتید.

موشکاف: آخه آی کیو بالاخر شکست‌خورده یا شکست خواهد خورد؟ این دو تا با هم فرق داره، حالیته بی‌سواد شیش کلاسه؟! اما اونی که شکست‌خورده و بیشتر هم شکست خواهد خورد عظما و سگ و سیله هاشن. اگه تو این دو ماه درس عبرت نگرفتی منتظر درسای جدید باش. تو و سخنگوی گیجت فکر کردید با این روضه‌ها میتونید جلوی ریزش بسیجیها رو بگیرید؟ نخییییییر دور دور شرشر نظامه:

رئیسی: آرمانی‌ترین شرایط برای آشوب آفرینی دشمنان کشور ما شرایط همین آشوب اخیر بود. تمام قد دشمنمان آمد ها تمام قد تهش این است این دیگه تهش بود... .

موشکاف: فکر کنم خودشم نفهمید چی گفت چون این یکی رو تصادفاً راست گفتی که این آرمانی‌ترین شرایط برای دشمنان برانداز نظام بوده و هست، اما این‌که گفت این تهش بود، نخییییر این اولش بود. تهش رپتو پتو شدن نظامه. تو همونجا دانشجوها خوب گذاشتن تو کاسه ات:

مهمون قاتل نمیخوایم سیستم فاسد نمیخوایم

شعار دانشجویان سخنگو بیا بیرون

موشکاف: سخنگوی خبیثی که این روزها بدجوری چپ و راست تودهنی و پس گردنی و سیلی خورده هنوز داره قیقاج میره:

بهادری جهرمی ـ ۱۹آبان۱۴۰۱:

ما باید مشکلات را ریشه‌یی‌تر و واقعی‌تر بشناسیم و پاسخ آن با فحاشی و اغتشاش در نمی‌آید و این پاسخ در جلسات، نشست‌ها و گفتمانهای دانشگاهی در می‌آید و آغاز این کار را شخص رئیس‌جمهور و در جمع دانشگاهیان داشت و من به‌عنوان سخنگوی دولت ادامه دهنده این مسیر بودم.

موشکاف: مگه تو همون نبودی که می‌گفتی آدم کشتن برای ما مثل آب خوردنه؟ چی شد حالا یاد گفتمان افتادی؟ معلومه این دم آخری بدجوری به پت پت افتادید. رفقا قبول دارین اینا همه از علائم رپتو رپتوئه؟. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان
مطالب مرتبط
موشکاف ۱۸آبان۱۴۰۱ ـ ضربه‌های جانانه به فک عظما وارد کردند
قیام و بار دیگر بلوچستان سرفراز
لطفا به اشتراک بگذارید: