موشکاف ۲۳آبان۱۴۰۱ ـ گیجی عظما و سگ و سیله‌هاش تمومی نداره

گیجی عظما و سگ و سیله‌هاش تمومی نداره ـ موشکاف ۲۳آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و دوستان اهل قیام و موشکافهای همه چی تمام! وقتی از گیج و ویج شدن عظما و سگ و سیله هاش حرف می‌زنیم، این وضعیت تمومی نداره. ببینید تو استبل ولایت چه خبره؟

محمودزاده، مجلس ارتجاع ـ ۲۲آبان ۱۴۰۱

در ابتدای جلسه هفته گذشته از شنیدن صدای مخالفان صحبت کردند اما برخلاف رسالت مجلس متأسفانه ۲۲۷ نماینده در یک بیانیه‌یی از قوه قضاییه درخواست برخورد با معترضان را نمودند و مجلس برخلاف قانون شفافیت آرا لیست امضا کنندگان این بیانیه را منتشر نمی‌کند! همین امر باعث شده است که متأسفانه لیست جعلی از نمایندگان در شبکه‌های مجازی پخش شود.

نیکزاد رئیس جلسه: خیلی متشکر نامه جعلی بوده جهت استحضار شما آقای محمودزاده یک بیانیه را همکاران عزیز ضدمردمی نبوده بلکه گفتن کسانی که قاتل هستند اغتشاشگران با آنها برخورد بشود مجلس هم کار قانونی خودش را انجام داده.

موشکاف: دددی دی دی... هم جعلی بوده؟ هم ضدمردمی نبوده! چیش جعلی بوده؟ اگه جعلی بده چرا روز پونزدهم آبان اونو یکی از اعضای هیأت‌رئیسه تو مجلس خوندید؟ بیا فیلمش هم هست:

امیر آبادی ـ قرائت بیانیه در مجلس آخوندی ـ ۱۵آبان

ما نمایندگام ملت از تمام مسئولان کشور از قوه قضاییه می‌خواهیم که با همه محاربین که با سلاحهای گرم به مال و جان و ناموس مردم تعرض کرده‌اند. برخورد کرده و دستور حیات‌بخش قصاص را اجرا کنند.

موشکاف: ببینید کار به کجا کشیده که خود سگ و سیله‌های عظما میان وسط استبل میگن هرکی امضاء کرده دستشو بالا کنه اما صدایی از کسی در نمیاد و آخرش هم همه چی رو قطع می‌کنن:

نظری، مجلس ارتجاع ـ ۲۲آبان ۱۴۰۱

در روزهای اخیر یک نامه‌یی با ۲۲۷ امضا که می‌گویند جعلی ست منتشر شده و بستری برای تخریب مجلس البته من اون را ندیدم و امضا نکردم و اجازه نمی‌دهیم عده‌یی در مجلس شومن بازی در بیاورند برای خودشان قهرمان بازی درست کنند که مجلس ضدمردمی ست.

موشکاف: از اون طرف صدای روزنامه‌های حکومتی هم دراومده و میگن بالأخره شما چتونه؟ مگه مجلس یکدست و مقتدر نیست؟ مگه پشت ولایت نیستید‌؟‌پس چرا جا زدید؟

‌روزنامه حکومتی اعتماد ـ ۲۲آبان

‌ مجلس بیانیه خود را گردن نگرفت، هیچ‌کس نمی‌داند که آیا عقب‌نشینی نمایندگان از نامه خود به‌دلیل ترس آنها از پویش‌های نقد نمایندگان بوده یا این‌که در بهارستان افراد و جریاناتی وجود دارند که حتی امضای نمایندگان را نیز بدون اطلاع آنها جعل می‌کنند؟

موشکاف: می‌گه از ترس انتقاد بوده، که وحوش استبل خامنه‌ای به غلط‌کردم‌گویی افتادن، اینو می‌گه تا نگه ترس از قیام و جوونای شورشگر، نه عمو! قضیه از این قراره که یه شکری خوردن خودشونم توش گیر کردن. قضیه از این قراره که سمبه قیام خیلی پرزوره. در نتیجه بدجوری به غلط‌کردم‌گویی افتادن. بععععععله. اینا هم از نشونه‌های رپتو پتوی عظما. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۲آبان۱۴۰۱ ـ نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری
خامنه‌ای و سیلی خوردنهای پیاپی از فرزندان ایران!
لطفا به اشتراک بگذارید: