موشکاف ۲۸آبان۱۴۰۱ ـ امام جمعه‌های عظما پاک قاطی کردن

امام جمعه‌های عظما پاک قاطی کردن ـ موشکاف ۲۸آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و دوستان جنگنده. دم همگی گرم. دستمریزاد به جوونای هموطنمون از زاهدان تا تبریز و ایذه و تهران و مهاباد که یه جمعه آتشین دیگه درست کردن. ضربه‌ها به ملاج و بناگوش عظما به قدری اساسیه که امام جمعه هاش پاک قاطی کردن. مثلا این خرچنگ نظام رو ببینید:

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران ـ ۲۷آبان

اصلاً مرگ بر دیکتاتور یک مصداقش همین اغتشاشگران هستند همین‌هایی هستند که مسئول ما می‌رود در دانشگاهشان حرفهای خودش را می‌زند، اما اجازه نمی‌دهند مسئول ما حرفش را بزند. اگر این اسمش دیکتاتوری است دیکتاتوری چیست؟ مرگ بر شما که دیکتاتوری می‌کنید مرگ بر دیکتاتور شایسته خود شماســــــت (‌مرگ بر دیکتاتور)

موشکاف: هاهاها. بابا باریکلا! شعار مرگ بر دیکتاتور تا جمعه‌بازار عظما هم رفت. خیلی خوبه با همین فرمون ادامه بدید. اصلاً همه شعارها رو از دست دشمنای نظام دربیارید. اگه. دفعه دیگه تو نماز جمعه بگید مرگ بر خامنه‌ای. بنده موشکاف براتون یه کف مرتب می‌زنم. هاهاها.

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران ـ ۲۷آبان

می‌گویند که چیزی راجع به این اغتشاشگران نگویید که اینها تحریک می‌شوند! ما اعتراض را نمی‌گوییم می‌گویند اغتشاش کنید لج می‌کنند غلط می‌کنند لج می‌کنند! پس قانون کجا نشسته؟ پس قانون کجا نشسته؟

موشکاف: کی میگه راجع به اغتشاشگرا نگید؟ منظورت همون خواص نظام‌ان؟ خوب وضعیت آبکش نظام ولایت رو لو دادی. قانونت رو هم بذار در کوزه آبش رو بخور. این مردم بلند شدن که همین قانون ولایت فقیه رو بفرستن تو سطل آشغال. بعلللللللله.

آجرلو ـ تلویزیون رژیم ـ ۲۵ آبان

اساسا اگر مطالبه‌ای مردم داشته باشن بدون این‌که آن مطالبات سازماندهی بشه در سطح لیدرهای اغتشاشگران و یا در سطح رسانه‌های تروریستی که عملاً دارن ترویج خشونت می‌کنن عملاً این مطالبات تبدیل به در واقع ممکنه به واکنش جمعی نشه و اساساً بدون سازمان این اتفاق نمی‌افته

من فکر می‌کنم که جریان مخالف جمهوری اسلامی و مخالف قدرت ایران حتماً به‌دنبال این هست که دامنه بده و گسترش بده

موشکاف: بفرمایید. این هم از کارشناسشون. عظما و سرتشتک پاسدارا میان میگ همه چی تموم شده. بعد این میگه هم دامنه داره هم گسترش. بدون سازمان هم اتفاق نمی‌افته. آره همینه. خوب کارشناسی کردی. ادامه داره سازمان هم داره. عظمارم رپتوپتو می‌کنه. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۷آبان۱۴۰۱ ـ بیت‌العنکبوت اون دجال کفن پاره رو آتش زدن
سوز و گداز آخوند ربانی نسبت به فراگیری شعار «مرگ بر خامنه‌ای»
لطفا به اشتراک بگذارید: