برای کیان ـ بنام خداوند رنگین‌کمان

بنام خداوند رنگین‌کمان ـ برای کیان ـ ۱آذر۱۴۰۱
در گرامی‌داشت شهدای آبان ۱۳۹۸، در سراسر ایران احساس غم و سوگواری به خشم و خروش جوانان نسبت به قاتلان و جلادان نظام ولایت فقیه اعتلا یافت.
امروز در هر شهر و خیابان و محله‌ای، مردم، پیر و جوان در حال گسترش جبهه‌های نبرد در برابر فاشیسم مذهبی اند. اما این قیام نیز بهای سنگینی برای سرنگونی خامنه‌ای می‌پردازد. غم از دست دادن جوانان و شنیدن مویه‌ها و ناله‌های مادران داغدار چنان دردآور است که توان تحمل آدمی را می‌ستاند. در آن سوی جبهه، دژخیمان و اوباشان خامنه‌ای قساوت و بی‌رحمی را به مراحل جنون آمیزی کشانده‌اند که باعث بهت و حیرت جهانیان شده است. کشتار عامدانه و خونسردانه کودکان بیگناه و معصوم ایران به‌دست این جنایتکاران، یادآور سبعیت مغولان در حمله به ایران است.
دهها کودک و نوجوان با تیر جنگی و سلاحهای سرد و ضربات چماق پاسداران و لباس شخصیهای گشتاپو به‌شهادت رسیده‌اند.
نمونه شاید آخرینش کیان پیر فلک، در شهر ایذه است. تصویر پاک و دلنشین این مهندس روباتیک آینده!، قلب آدمی را تکان می‌دهد. قایق ابتکاریش را به آب انداخته بود و آزمایش کرد که درست کار می‌کند؟ بعد دید که آری درست کار می‌کند! و این تجربه با موفقیت انجام شد!... نهالی هم کاشته بود که در فردای آزادی میهن، میعادگاه نوجوانانی خواهد شد که بدانند آزادی چه بهای سنگینی داشت... و چه نونهالانی که هم‌چون کیان به خاک افتادند. امیرعلی فولادی ۱۶ساله، سیدمهدی موسوی ۱۵ساله، سارینا اسماعیل‌زاده ۱۶ساله، سیاوش محمودی ۱۶ساله، نیکا شاکرمی۱۷ ساله، سدیس کشانی ۱۴ساله، صدف موحدی ۱۷ساله، ... تا این ساعت بیش از ۵۰نفر.

مطالب مرتبط
نسبت دادن جنایت ایذه به داعش : اونیکه هرزه و هیزه، همون قاتله توی ایذه!
خود می‌کشی کودک را، خود تعزیه می‌داری!
لطفا به اشتراک بگذارید: