موشکاف ۷آذر۱۴۰۱ ـ عظما حسابی از تظاهرات و قیام زنان در زاهدان لرزید

عظما حسابی از تظاهرات و قیام زنان در زاهدان لرزید ـ موشکاف ۷آذر۱۴۰۱
موشکاف: دوستان سلام! رفقای با مرام و اهل قیام سلام. دم همگی گرم. یه روز دیگه از روزهای قیام هم گذشت و عظما درب و داغونتر شد. دست مریزاد به مردم زاهدان به‌خصوص زنان دلاور بلوچ که ماشالله با اون جمعیتی که روز جمعه تموم خیابونای زاهدانو پر کرده بود، بیت عظما رو حسابی لرزوندن:

موشکاف: ببینید کار عظما به کجا کشیده که پاسدار خالیبندش یعنی سلامی رو فرستاده بره زاهدان برای ماله‌کشی اما طرف سوتی میده اون هم چه سوتی هایی. هاهاها

‌پاسدار سلامی در زاهدان ـ ۶آذر

کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم هست توجه کنید عزیزان همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک و نفاق و الحاد از سراسر جهان با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب شکوهمند این ملت به جنگ امنیت این ملت به جنگ وحدت ملی آمده است.

موشکاف: ددی دی دی! مگه تو نبودی همین یه ماه پیش می‌گفتی اینایی که اومدن تو خیابون از فردا دیگه نیان؟ مگه تو نبودی می‌گفتی چهارتا فریب خورده ان؟ پس چی شده حالا از جنگ جهانی می نالی؟ معلومه تو این یه ماه قیام حسابی حالتونو جا آورده. حالا ببینین چه تملق‌گویی‌هایی از مردم بلوچستان می‌کنه هاهاها

‌پاسدار سلامی در زاهدان ـ ۶آذر

برای رهبر عزیز و عظیم الشأن ما مردم این دیار منزلت رفیعی دارند او خود را سال‌ها در میان این مردم دیده است او قبل از انقلاب اسلامی ماهها در این سرزمین مهر و محبت این مردم را دیده است برای آنها ارزش فوق‌العاده‌ای قائل است و همه نظام همین گونه است همه در تلاش هستند تا با فداکاری برای مردمان این سرزمین پیشرفت رفاه آرامش آسایش و امنیت را به ارمغان بیاورند.

موشکاف: این پاسدار خالی بند اگه نیم ساعت قمپز در نکنه می‌ترکه. بابا دوره پشت هم اندازی و وراجی دیگه تموم شده. این روضه‌ها رو برای کی میخونی؟ دو روز قبل از این‌که این اراجیفو بگی مردم زاهدان حرفشون رو با صدای بلند به تو و عظما و همه سگ و سیله هاش گفتن.

موشکاف: بله! این صحنه‌ها تو فضای حقیقی رخ میده و فیلمش هم میره تو فضای مجازی. همین میشه که سگ و سیله‌های عظما مثل بید شروع می‌کنن به لرزیدن و معاون همین سلامی مجبور میشه مقر بیاد و بگه وضع نظام تا کجا خرابه:

پاسدار فدوی جانشین سرکرده سپاه ـ سایت انتخاب ـ ۵آذر

‌ امروز روز حرف زدن و فدا شدن برای اسلام است، اما به‌دلیل ترس از فضای مجازی خیلی‌ها صحبت نمی‌کنند مشخص نیست که چه زمانی قرار است صحبت کنند.

موشکاف: بله خیلیا از ترس قیام و بعد از قیام لالمونی گرفتن و نمی‌دونن سرنوشتشون چی می‌شه. اما یه چیز خیلی مشخصه اون هم رپتو پتو شدن عظماس. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۶آذر۱۴۰۱ ـ سخنرانی عظمای ولایت برای بسیجی‌های دماغ سوخته
کم کم به سوت پایان رژیم ایران نزدیک می شویم
لطفا به اشتراک بگذارید: