موشکاف ۹آذر۱۴۰۱ ـ این دفعه عظما توپوزی رو از درون نظام خورد

این دفعه عظما توپوزی رو از درون نظام خورد ـ موشکاف ۹آذر۱۴۰۱
موشکاف:‌ سلام به رفقای عزیز و با مرام. سلام به زنان و مردان جنگ! دم همگی گرم. یادتونه عظما اومد برای همه خط و نشون کشید و گفت صدای ملت یعنی صدای من و سگ و سیله هام؟‌ فکر کرد الآن همه میان پای منبرش بلند میگن کفگیرررر! اما توپوزی خورد. از هم باندی هاش تا باند مغلوب هر کی اومد یه غرغری کرد.
‌پاسدار حاجی زاده ـ سرکرده هوا فضای سپاه ـ ۷ آذر
اون کسانی که فریب میخورند خب به هر حال معلوم است که خلاء داریم دیگه اینها که ضد انقلاب نیستند که اینها فرزندان ما هستند تعجب میکنم چرا ما واقعا توی دانشگاهها و در آموزش و پرورش درسی بعنوان دشمن شناسی نباید داشته باشیم.
موشکاف:‌ کلاس دشمن شناسی میخوای چیکار؟ دانش آموزا و دانشجوا دشمنشون رو خوب می شناسن. نشنیدی میگن دشمن ما همینجاس دروغ میگن آمریکاس؟‌هاهاها. حالا بریم یه سری به استبل ولایت بزنیم ببینیم وحوش اونجا چی میگن:
اما عزیزان و بزرگواران در خاورمیانه هر ۴۵ سال تا ۵۰ سال حکومت ها یا سرنگون میشوند یا دچار چالش و سرکوب‌های خونین چرا؟چون نظام های سیاسی در خاورمیانه از درک تغییرات و مطالبات مردم خودشان ناتوان هستند.
با کفش و لباس یک بچه دو ساله نمی شود آن را به تن یک انسان ۴۴ ساله کرد و توقع داشت زندگی کند.
موشکاف:‌ دددی دی دی. داره میگه نظام کهنه شده. میگه تاریخ مصرفش گذشته. میگه باید غزل خداحافظی رو بخونیم:
‌صباغیان بافقی ـ عضو مجلس آخوندی ـ ۸ آذر
حکومت وقتی یک دست شد بدانید تنها خواهد شد وقتی تنها شد دشمن طمع میکنه ما باید قبل از مذاکره با امریکا با خودمان مذاکره کنیم من نمی گویم با مجاهدین خلق من نمیگویم با کمونیست ها من نمیگویم با رژیم صهیونیستی من نمیگویم با روسای جمهور قبلی با روسای مجالس توی همین نظام بودند زجر همین نظام را کشیدند باید بنشینیم صحبت کنیم و الا هر روز سخت تر خواهد شد.
موشکاف:‌ ای بابا این هم که به عظما لگد زد. عظما گفت صدای ملت تو سیزده آبان بود بقیه هم باید مجازات بشن. بعد این صحبت مذاکره می کنه. مذاکره دیگه چیه؟ حالا بشنوید از باند مغلوب:
عباس عبدی ـ روزنامه اعتماد ـ ۸ آذر
نمی‌توانیم صدای مردم را تقلیل دهیم به بخش خاصی از مردم، حتی اگر این بخش اکثریت باشند. بعید است که در هیچ جامعه‌ای بتوان صدای واحدی از مردم شنید. صدای مردم نه تنها متکثر است، بلکه مهم‌تر از آن این است که در حال تغییر و تحول نیز هست. پس چاره‌ای نیست جز اینکه صدای مردم را متنوع دانست و به همه آن صداها احترام گذاشت و خواهان بازتاب همه این صداها در عرصه سیاست و جامعه بود.
موشکاف:‌ خلاصه که رفقا عظما نگو چغندر بگو. حالا دیگه سگ و سیله های خودش هم حرفاشو قبول ندارن. این یعنی رپتو پتو . مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۸آذر۱۴۰۱ ـ هر چه قیام جلوتر میره، ترس عظما هم بیشتر می‌شه
چرا خامنه‌ای باخت؟
لطفا به اشتراک بگذارید: