موشکاف ۱۸آذر۱۴۰۱ ـ شانزده آذر بدجوری عظما توپوزی خورد

شانزده آذر بدجوری عظما توپوزی خورد ـ موشکاف ۱۸آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه دوستان با مرام به‌خصوص دانشجوهای اهل قیام. عظما کلی خودش رو به این در و اون در زد تا یه جوری موج شو نزده آذر رو از سرش بگذرونه اما خبر نداشت که این موج نیست طوفانه. سگ و سیله هاشو فرستاد دانشگاه تا بگه همه چی عادیه و اوضاع تحت کنترله اما اساسی خورد تو پوزش:

پاسدار زاکانی در دانشگاه شریف ـ ۱۸آذر

صدای یک دانشجو: این چه نظامیه که سرتاپاش فاسده؟

زاکانی: اصلا این نیست. اون نظامی که سرتاپاش فاسده آمریکاس. اسرائیله. عربستانه. بشینید بابا. گوش بدید. منطقی. شما از فساد می‌گید من برای فساد به دادگاه میرم. قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیتها طرفه؟ این چه حرفیه می‌زنید؟ کی فاسده؟

دانشجو: همون که مردمو می‌کشه.

زاکانی: همون که مردمو می‌کشه؟ همون خائنی که چاقو میذاره تو جیبش میره تو دانشگاه به ارکان نظام فحش میده.
موشکاف: عجب لات و لومپنیه این یارو! کار به جایی رسید که حتی روزنامه‌های حکومتی هم این شهردار گنده لات دزد عظما رو خط خطی کردن:

‌روزنامه حکومتی اعتماد ـ ۱۷آذر

شهردار تهران که مدعی مدرک دکتراست‌، هرگز کار دانشگاهی نکرده است. کسی که دانشگاهی باشد‌، می‌داند با چه ادبیاتی‌، چه حرفی‌، چه پیامی و حتی چه تن صدایی باید با دانشجو سخن بگوید. این چهره‌ها با صدایی آمرانه و عباراتی چون «حرف نزنید»، «بشین بابا»، «مرد حسابی» و... با دانشجو حرف زدند. انگار که فرمانده نظامی وارد پادگان شده است. کسی که می‌خواهد با دانشجو حرف بزند‌، باید لذت حضور در دانشگاه را چشیده باشد و زبان این محیط را بشناسد. باید مؤدب و آرام حرف بزند و جمع را به مدارا‌، اخلاق دعوت کند. زبان سیاسی و اداری و نظامی اثرات منفی بیشتری برای دولت و سیستم دارد. شما می‌بینید بعد از حضور زاکانی و بهادری‌ جهرمی و حتی رئیس‌جمهوری در دانشگاه مردم تا چه اندازه اظهار ناراحتی می‌کنند.

موشکاف: نمایشایی که آخوندا در میارن یکی یکی داره سرشون خراب میشه. اژه‌ای گوشخوار هم خیال خودشو راحت کرد، به جای این‌که بره دانشگاه و مثل بقیه فحش بخوره، یه مشت شکنجه‌گر و بازجو رو به اسم دانشجو دور خودش جمع کرد نتیجه‌اش این مسخره بازار شد:

دیدار اژه‌ای سردژخیم قضاییه رژیم با مشتی بازجوی دانشجونما ـ ۱۵آذر

حرف و نقد ها به برخی پرونده‌های قضایی هم رسید از اغتشاشات آبان امسال گرفته تا حادثه متروپل آبادان

یک دانشجوی بسیجی: دستگاه قضا چقدر برخورد بازدارنده داره؟ این برخورد بازدارنده ما کجاست؟

یک دانشجوی بسیجی: تشکر می‌کنیم از قوه قضاییه که با قاتلان شهید بسیجی عزیز شهید عجمیان برخورد داشته است. اما مابقی افراد و اشخاص اغتشاشگر چه می‌شوند؟

محسنی اژه ای : اون کسانی که دستگیر شدند و شناسایی شدند به‌سرعت پرونده‌شان تکمیل شده

اژه ای: نه تنها مشمول ارفاقات شدند بلکه ارفاقات قابل توجهی هم شدند حتماً بعد از این هم اونهایی که بارها تکرار کردم اونهایی که واقعاً ضرورت نداشته باشه که در زندان باشند باز هم از ارفاقات قانونی استفاده خواهند کرد.

موشکاف: عجب نمایش خفنی، بازجوها و دژخیمها نقش دانشجو را بازی می‌کردند. سردژخیم هم نقش کبوتر رو... دم دانشجوها گرم که بساطتون رو حسابی جمع کردن. به‌زودی بساط عظما هم جمع میشه. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۵آذر۱۴۰۱ ـ عظما بدجوری دچار مسخره بازی شده
دیکتاتور کیست؟
لطفا به اشتراک بگذارید: